Avatar billede lzzz Nybegynder
04. maj 2004 - 17:47 Der er 5 kommentarer

ikke et gyldigt Win32-program

hvis jeg prøver at installere noget (lige meget hvad) får jeg beskeden "bla-bla-bla er ikke et gyldigt Win32-program"
så jeg har prøvet at formatere hele min computer... men den bliver sq ved med at sige det...
hvad ska man gøre for at ordne det problem???
Avatar billede strych9 Praktikant
04. maj 2004 - 18:00 #1
Vil det med andre ord sige at du har en komplet blank windows installation hvor du ikke engang har kørt windows update, og den fortæller dig at det ikke er gyldige win32 programmer?
Avatar billede lzzz Nybegynder
04. maj 2004 - 18:16 #2
den begyndte pludselig at sige det for nogle timer siden hvor windows havde været installeret i nogle måneder... så jeg formaterede og installerde directx og nvidia drivere... og næsten alle andre programmer nægter den at installere
Avatar billede strych9 Praktikant
04. maj 2004 - 18:30 #3
Ser man det... men ellers har du ikke noget problem med at køre exe filer? Det lyder næsten virus agtigt det her.
Avatar billede grandslam Nybegynder
11. april 2007 - 21:31 #4
Jeg har det samme problem.
Du kan installere mange af dine programmer ved at kopiere dem fra DVD/CD-skiven over på din harddisk og installere dem derfra. Det har da hjulpet mig med en del af mine spil. Det virkede dog ikke med Medal og Honor - Pacific assault.
Avatar billede grandslam Nybegynder
16. april 2007 - 21:11 #5
Har du Nero INCD installeret???
Hvis du har så prøv at slet det fra din comp.
Havde samme problem og det var løsningen for mit vedkommende...