Avatar billede watts Nybegynder
04. maj 2004 - 17:38 Der er 7 kommentarer

Ændre standardmappe hvor email gemmes

Eftr at have stillet dette spørgsmål under Outlook, blev jeg sendt herover da det handler hvilken mappe XP vælger som standard mappe når man vælger "Gem som".

Jeg er interesseret i at vide om jeg kan definere hvilken mappe Outlook foreslår at gemme emails i når jeg trykker Gem som efter at have åbnet en email.

Lige nu foreslår den en temporary mappe, hvilket ikke er så heldigt hvis denne mappe en dag slettes.

Venlig hilsen

Thue
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. maj 2004 - 17:42 #1
hos mig "husker" den tidligere destination..?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. maj 2004 - 17:44 #2
ellers gå i indstilling/meddelse/lagrinsmappe... og lav det om der..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. maj 2004 - 17:45 #3
sorry
Funktion/indstilling/vedligeholdse/lagringsmappe.

Sådan skulle det være..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
04. maj 2004 - 18:05 #4
det jeg beskrev er hvor dbx el. pst filen bliver lageret.
  her et program der evt. kan hjælpe.>> http://www.swinc.com/odefpath/welcome.asp
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. maj 2004 - 10:11 #5
ellers er der et bud her >> http://techrepublic.com.com/5100-6313-1039034.html

jeg har prøvet overstående, men jeg kan ikke få det til at virke.?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
05. maj 2004 - 10:26 #6
har lige testet det... og DET virker..O)

altså skriv regedit i kør, .. find denne sti >> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell

find så "personal", og dobbeltklik på den, og ændre så stién til der hvor du vil gemme dinne mails fremover.
Genstart outlook, og prøv om det virker..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. juli 2004 - 16:53 #7
Vær sød at lukke..O)
marker navnet og tryk på accepter..