Avatar billede enevold Nybegynder
04. maj 2004 - 17:11 Der er 7 kommentarer

Alt det møj

Hvordan undgår man at få viruser m.m. ind i en ny computer hvor intet er opdateret
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2004 - 17:13 #1
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
04. maj 2004 - 17:13 #2
virusprogram + firewall....
Avatar billede pfp Nybegynder
04. maj 2004 - 17:14 #3
Du starter maskinen op uden at have netværksstik/internet stik i. Installerer et antivirus program. Aktiverer en firewall. Evt. Windows XP's indbyggede firewall. Derefter går du ind på Windows Update, henter alle sikkerhedspatches. Genstarter og sørger for at opdatere dine virus definitioner i dit antivirus program.
Avatar billede svart Nybegynder
04. maj 2004 - 17:16 #4
start med at gå ind på sider du kun kender. Vent med at modtage mail til du har: http://www.spywarefri.dk/software.htm og hentet alle de programmer som de foreslå!

Det har jeg gjort, samtidigt købt norton antivirus og internet security
Avatar billede enevold Nybegynder
04. maj 2004 - 17:24 #5
Jeg vil gerne give mine point til pfp men får ikke navnet frem
Avatar billede enevold Nybegynder
04. maj 2004 - 18:06 #6
Hej pfp dit navn i accepter får jeg ikke frem
Avatar billede fromsej Praktikant
04. maj 2004 - 21:24 #7
http://www.eksperten.dk/artikler/284
skal du lige have med.*S*
Pfp skal ligge et svar før du kan give ham point.