Avatar billede incom Nybegynder
04. maj 2004 - 13:03 Der er 4 kommentarer

HJÆLP A920 Installation

Mangler softwre til min A920 ( det til windows ) kan jeg hente det nogle steder ?

Desuden hvor kan jeg hente programmer,billeder mm til den GERNE gratis....

200point til personen der svarer på det hele =)

og vil gerne have aktiveret BLUETOOTH OG INFERED hvon gør jeg det ???

Og det Var En Motorola A920
( lige kommet tilbnage fra reperation, hvon ser jeg sodtware nr hvilken opdatering det er.)
Avatar billede komputerdk Mester
20. maj 2004 - 09:36 #1
datasuite:  http://www.alltechi.com.au/3GTools/A920-A925%20Desktop%20Suite.exe

programmer: de fleste er trial versioner, men kig på www.my-symbian.com eller www.handago.com

andre sider som er rigtige gode er. 3g.lir.dk (dansk forum med links til spil etc + guide til hvordan man installerer software)
og så siden alle med en A920 bør kende.. www.aussie3g.com (australsk... tjek deres forum)

Bluetooth og infrarød: man kan selv flashe telefonen (skal bruge et prog der hedder PST) , men vil fraråde det, da 3 skulle opdatere A920'eren i løbet af denne måned (maj)

Softwarenr: gå ind i kontrolpanelet -> vælg mobiloplysninger-> Version = softwareversionern..    standardversionen er: 11.22.00.1 (det er min) som IKKE har enablet bluetooth :(  Du kan også se det ved at gå ind i "firkanten" -> vælg vis i menuen ->system oplysninger
Avatar billede gensplejs Nybegynder
22. maj 2004 - 20:41 #2
yo ho ho og en hel flaske rom....
sog til hvis du stadig mangler data pakken.... jeg har den liggende..
desuden er http://3g.lir.dk/news.php også et udemærket forum på dansk hvad angår 3 telefoner...
Avatar billede linnemann Nybegynder
25. maj 2004 - 18:45 #3
Hvis du læser på 3g.lir.dk så kan du se at 3 snart begynder at opdatere vores telefoner. Eller læs lige indlæget "Har updated a920 til a925 og har et prob.HJÆLP" Der er mange råd at hente.
Avatar billede linnemann Nybegynder
25. maj 2004 - 18:53 #4
Ups det skulle havde været et svar ;-)