Avatar billede njal Nybegynder
04. maj 2004 - 10:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ID ved udskrivning til printer

Hvordan fjerner man en sides ID når den skal udskrives til printeren (udskrives på papir)?

F.eks. at fjerne: http://www.min-side.dk/default.asp?ID=1

Dvs. at der ikke skal stå noget i bunden af A4 siden når siden bliver udskrevet til printeren.
Avatar billede fennec Nybegynder
04. maj 2004 - 11:01 #1
i IE: filer >> sideopsætning >> slet alt i sidefod.

så skulle det gerne forsvinde..... ellers skal du have fat i et print komponent.
Avatar billede njal Nybegynder
04. maj 2004 - 11:20 #2
Tak for hurtigt svar fennec. Men det jeg mener er nok at få fat i en print komponent.

Jeg troede bare, at man på en eller anden måde kunne "skjule" sidefoden med en eller anden form for ASP-kode.
Avatar billede krydset Nybegynder
04. maj 2004 - 11:24 #3
Det kan ikke lade sig gøre. jeg ved ikke er ikke den store asp koder men måske du kan lave noget pdf dokument med asp. på den måde bestemmer du osse hvad der skal stå i det doc der skal udskrives
Avatar billede fennec Nybegynder
04. maj 2004 - 11:27 #4
jeg kan da anbefale Meadroid's ScriptX. Den bruger jeg selv (fuld udgave). Der kan hentes en gratis, men begrænset, udgave på deres site. Hvis jeg husker ret, kan den fjerne sidehoved/fod.

http://www.meadroid.com/scriptx/index.asp
Avatar billede njal Nybegynder
04. maj 2004 - 11:39 #5
Tak fennec - jeg har hørt om Meadroid men troede at man kunne gøre nogenlunde det samme i ASP. Du får point ;-)
Avatar billede njal Nybegynder
04. maj 2004 - 11:41 #6
Hvordan giver jeg point???
Avatar billede fennec Nybegynder
04. maj 2004 - 11:47 #7
Du fandt ud af det.....
og tak for dem.