Avatar billede jesperdyhr Praktikant
04. maj 2004 - 07:26 Der er 7 kommentarer

Efter virus kan jeg ikke se www.symantec.com

Hej eksperter

Efter en gang virus/orm som er fjernet med nogle af jer gutters hjælp (Tak for det!)kan jeg ikke komme på www.symantec.com og andre sider, der har noget med sikkerhed at gøre.
Hvad mangler jeg mon at fjerne/reparere?

Jeg erindrer ikke alle de ting der var galt, men måske kan jeg finde ud af hvilke virus'er der var gang i - hvis det kan hjælpe.

Men jeg vil meget hellere have en beksrivelse af hvordan maskinen kommer på fode igen!

Hilsen
Jesper
Avatar billede andersenph Nybegynder
04. maj 2004 - 07:48 #1
http://exp.dk/spm/495401

Har du kørt trojanhunter som fromsej giver dig besked på?

Hvad har du liggende af antivirus nu?

PÅrøv at komme med en ny log fil fra hijack
Avatar billede jesperdyhr Praktikant
04. maj 2004 - 07:51 #2
Jeg nåede ikke trojanhunter i går.
Nu kører der AVG 7.0 idet Norton ikke kan fungere uden opdateringer.
Jeg kører lige trojanhunter, og lægger en ny logfil i aften - eller i morgen, selvom den allerede ER godkent af fromsej.
ALT er en hjælp til at fjerne de satans orm og virusser.......
Avatar billede andersenph Nybegynder
04. maj 2004 - 07:55 #3
Jamen du er da også godt beskyttet med AVG.

Nogle gange kan det hjælpe at fjerne NAV fuldstændigt fra sin pc.
Men det kan jo være svært hvis ikke man kan komme ind på symantec´s hp og hente et removal tool ;O)

Prøv, hvis ikke du allerede har gjort det, at fjerne NAV i tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet...
Avatar billede jesperdyhr Praktikant
04. maj 2004 - 08:26 #4
Jeg har fjernet norton fra PC'en ved hjælp af tilføj/fjern.
Jeg erindrer at have læst noget om en virus/orm, der forhindrer denne adgang til symantec og andre hjælpsomme web-steder, men når AVG intet finder, må det være en godt gemt ting, eller en orm/spyware.
HJÆÆÆÆÆÆLLLP!
Avatar billede detnemt Nybegynder
04. maj 2004 - 10:21 #5
Prøv lige denne adresse: http://www.symantec.com/index.htm
Avatar billede detnemt Nybegynder
04. maj 2004 - 10:22 #6
Hvis det ikke virker, så prøv denne: http://securityresponse.symantec.com/
Avatar billede jesperdyhr Praktikant
23. september 2004 - 10:30 #7
Hej allesammen

Det var sguda bare host-filen der var fyldt en masse pladder ind i.

Men tak for de mange bud!