Avatar billede zpanzer Nybegynder
03. maj 2004 - 16:42 Der er 5 kommentarer

Nyheds system med "flere sider"

Hallo.

Jeg skal igang med at nyheds script og har bestemt mig for lave det "flere sidet".
jeg har følgende elemter i tabelen nyhed(mySQl)
id
forfatter
nyhed
og dato.
Kort forklaring:
Det skal vise 5 nyheder per side, altså de 5 nyeste(når man går til en ny side kan linket f.eks se såen ud: index.php?p=nyhed&page="side nummer")

Vis nogle vil lave mig en kode til det så ville jeg være glad.

200 point for det :)
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
03. maj 2004 - 16:50 #1
Hvis du har MySQL og PHP, så kan du jo tage det færdige Postnuke og supplere med nyhedsmodulet PagEd. Det er fremragende løsning som bla. kan ses på www.pc-manden.dk og www.lynghoj.dk
Avatar billede zpanzer Nybegynder
03. maj 2004 - 16:53 #2
Sagen er at jeg også gerne vil lære lidt at koden istedet for at sidde og kigge 375 linier kode igemmen.
Avatar billede exp Juniormester
03. maj 2004 - 16:57 #3
Avatar billede zpanzer Nybegynder
03. maj 2004 - 17:18 #4
forstå ikke meget af den kode :\(altså webcafe.dk)
Avatar billede sukos Juniormester
03. maj 2004 - 21:06 #5