Avatar billede zjadow Novice
29. april 2004 - 22:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Overvågnings kamera

Hej Eksperten. Hvor kan man få et billigt overvågnings kamera (<1000 kr) til f.eks. at sætte op i pigernes omklædningsrum, hehe, eller andre stedet.

Tak.
Avatar billede asserp Nybegynder
30. april 2004 - 02:31 #1
webcam er det billigste kræver dog en computer og et langt usb kabel

*Logitech Quickcam Pro 4000 (MacPc)          160 x 120 / 320 x 240 / 640 x 480 / 30 frames pr. sekund / USB / CCD

*USB kabel ca. 200 for 10m
Avatar billede asserp Nybegynder
30. april 2004 - 02:32 #2
skal lige siges at webcamet koster ca. 600kr
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. april 2004 - 02:36 #3
Husk at det ikke er tilladt, at overvåge andre uden deres viden. Du skal altså meget klart og tydeligt gøre opmærksom på, at du bruger overvågnings-kamera, da du ellers i tilfælde af sagsanlæg, vil kunne straffes med begrundelsen "Krænkelse af privatlivets fred"

Venligst victor-1
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2004 - 13:07 #4
Brug en babyalarm med trådløst kamera(ca. 500,-), eller en billig overvågning.
Koster lige nu 469,- hos harald-nyborg m. kamera og skærm.
Infrarød funktion, så det kan se i total mørke.
Avatar billede backside Nybegynder
21. maj 2004 - 14:51 #5
En lidt kinky ide egentlig, men hvem har ikke på et eller andet tidspunkt ønsket at være en flue på væggen? Et lidt farligt job at være flue på en væg må man jo sige, så hvorfor ikke udnytte teknologien når det er muligt.  *GG*
Avatar billede militz Nybegynder
28. maj 2004 - 21:03 #6
Håber sandelig ikke at grunden for at montere overvågning af et kvindeligt omklædningsrum fylder her på eksperten.dk.

Jeg kan kun følge op på victor-1's kommentar og råde dig til at købe et blad i kiosken. De koster under 50,- kr.

Militz
Avatar billede zjadow Novice
29. maj 2004 - 00:08 #7
Hehe bare rolig :) Det var bare gas
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. maj 2004 - 00:14 #8
*GG*