Avatar billede funkyart Nybegynder
29. april 2004 - 15:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Webside

Jeg mangler vurdering af hjemmeside, ikke så meget selve indholdet, mere layout, loadtid osv.

På forhånd tak
Avatar billede funkyart Nybegynder
29. april 2004 - 15:36 #1
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. april 2004 - 15:45 #2
(1) Må indrømme at jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad jeg synes om dit design. For på en måde synes jeg det virker utrolig kedelig og alligevel er der noget spændende i måden du har bygget det op på.

(2) Du har to forskellige menuer og det synes jeg der kan være lidt forvirrende især når de begge indholder punktet "about" - er der nogen begrundelse for dette?

(3) Synes du skal fjerne dine nyheder fra forside, ligge dem ind på en underside, og give brugeren lidt information om sidens indhold/ budskab. Du har en fin beskrivelse af hvem du er, i højreside, men hvad kan jeg bruge siden til og hvorfor er den lavet? Det savner jeg.

(4) Det er nogle flotte illustration du bruger i højredel på dine undersider, kunne måske godt ønske at du fik bragt lidt af dette ind på forsiden så den ikke virker så kedelig.

(5) Synes det er en lidt sjov baggrund du har valgt, også fordi den ikke bare er solid - men at det har et mønster. Synes det er en god farve der er god for øjnene.
Avatar billede funkyart Nybegynder
29. april 2004 - 15:53 #3
Jeg takker for dit svar, er godt klar over at budskabet med siden nok ikke fremgår godt nok af forsiden.

About - About situationen ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige til. Men det burde nok stå på en anden måde.
Avatar billede funkyart Nybegynder
29. april 2004 - 15:58 #4
Andre der evt. har nogle kommentar?
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. april 2004 - 20:01 #5
Super nice site du har lavet dig. Noget af det bedste jeg har set her inde på eksperten. Så jeg har dessvære ikke så meget kritik :)
Lige en ting: Hvorfor kan jeg ikke komme ind på din side med Firefox?