Avatar billede fcand Nybegynder
29. april 2004 - 11:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

vurdering af design til skater side!

Hey, jeg ville gerne have følgende design vurderet!

URL: http://www.afcdesign.dk/thps4/

Det er et skole projekt, skal lave en reklame-video for Tony Hawk's Pro Skater 4 - og dette er hjemmesiden reklamerne skal være på - ville bare lige hører hvad i synes om den!?

/fcand
Avatar billede nummer8 Nybegynder
29. april 2004 - 11:21 #1
Nice nok side....ved ikke lige om det er min skærm eller.... men der er en slags ramme rundt om forside cellen som man kan se. Ellers ser det godt ud! Ka' godt li' de røde farver.
Avatar billede fcand Nybegynder
29. april 2004 - 11:22 #2
nummer 8 >> den ramme er lavet med vilje, så den skal skam være der :P
Avatar billede nummer8 Nybegynder
29. april 2004 - 11:23 #3
well....jeg kan ikke li' den. Men det må du jo om :)
Avatar billede arnums Nybegynder
29. april 2004 - 12:40 #4
der kommer vel lidt mouseover effects på knapperne ikk?!, det virker lidt tamt uden.....
Avatar billede fcand Nybegynder
29. april 2004 - 13:00 #5
arnums>> joh det har jeg overvejet - jeg har bare ikke så lang tid igen til at lave projektet... Så ved ikke om jeg gør det...
Avatar billede nfk Nybegynder
29. april 2004 - 15:45 #6
meget computerspilsagtig
ikke skateragtig
:D :P

se sider som www.volcom.com www.mnl.dk www.osirisshoes.com etc.
Avatar billede mjl Nybegynder
29. april 2004 - 16:12 #7
Cool - sjov opbygning...

hilsen Conrad
Avatar billede bryrup Nybegynder
29. april 2004 - 19:19 #8
Kan heller ikk lide rammen rundt om "Forsiden".... Det ligner alt for meget en dum fejl!
Avatar billede zzup Nybegynder
05. maj 2004 - 18:53 #9
Jeg synes det med rammen ser fedt ud..