Avatar billede lil_lil Nybegynder
29. april 2004 - 10:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Forslag til domæne navn

Hej - jeg er absolut ikke kreativ anlagt, og behøver derfor jeres kreative hjælp til det domæne navn til mit nye site.
Sitet er et privat site til mig selv - og jeg har ikke lyst til at mit navn skal indgå deri.
Any ideas?? Jeg er selv fuldstændig blank!

Tak for hjælpen,

Knus lil_lil
Avatar billede avlund Nybegynder
29. april 2004 - 10:55 #1
lillil.dk ?
Avatar billede b.b Nybegynder
29. april 2004 - 11:08 #2
Avatar billede b.b Nybegynder
29. april 2004 - 11:15 #3
my-corner.dk
lænestolen.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
29. april 2004 - 19:11 #4
sidsteudvej.dk?
Avatar billede avlund Nybegynder
29. april 2004 - 21:42 #5
weblex: labert forslag!

(á la ratemysuicide.com ... heheh)
Avatar billede apo Praktikant
29. april 2004 - 21:52 #6
Nu har du ikke nævnt hvad indholdet/emnet på sitet er, derfor er det svært at lave et domænenavn der passer til dig/dit indhold. Men eftersom du selv nævner at du ønsker at være anonym:

Anonym.dk
Privacy.dk
Privat.dk
Mitsite.dk
Pusterum.dk
Mithjem.dk
Hemmelig.dk
o.s.v.

Eller et "killer-domæne": Invisible.dk
(Jeg har ikke undersøgt om domænerne allerede er optagede)

Hvis der skal være lidt mere personlighed over navnet, må du i det mindste afsløre hvad du vil fortælle med sitet - Hvad budskabet er.

Apo
Avatar billede weblex Nybegynder
29. april 2004 - 21:56 #7
Avatar billede apo Praktikant
29. april 2004 - 21:57 #8
... Og hvis du ikke ønsker at dit navn forbindes med sitet, skal du huske at anmode om at få blokkeret visning af personlige oplysninger, når du bestiller domænet.

(ellers kan folk søge på dit domæne hos www.dk-hostmaster.dk, og se oplysninger som: navn, adresse, postnr, bynavn, telefon, m.v.

Apo
Avatar billede zzup Nybegynder
05. maj 2004 - 18:45 #9
Måske er du også lidt for Ukreativ, men måske vi kunne se siden? måske lidt mere info, og vil du bruge den til ANDET en privat hjemmeside ? måske forkortelser af navn, hvis du fx hed Ole Bo Jensen, så kunne siden hedde OBJ, please info :P
Avatar billede apo Praktikant
08. maj 2004 - 13:52 #10
Hvor er det "lækkert" at man spilder tid på folk, der opretter et spørgsmål, for derefter at glemme alt om det :-/

Heldigvis var spørgsmålet her ikke et af de mere tidskrævende...
Avatar billede lil_lil Nybegynder
28. april 2005 - 09:27 #11
Lukker spørgsmålet