Avatar billede lassevang Nybegynder
28. april 2004 - 17:56 Der er 6 kommentarer

Hvorfor et Grafikkort?!

Hej... Hvorfor et grafikkort er det bedste til 2000-2200?

Bare det bedste der er på markedet lige nu for mit GeForce MX 440 kan ik køre særlig mange af de gode spil(jo den kan køre dem men det lagger bare lidt)

...
Avatar billede kejle Nybegynder
28. april 2004 - 18:20 #1
ati radeon 9800.... eller hvis du vil op i de hardcore rækker... skal du vente en lille måned eller 2 på nvidias nye NV40 chip... men så skal du nok også ha en ny PSU
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2004 - 19:32 #2
kejle> hvorfor skal man have en ny strømforsyning??? en 350 watt er nok!
Avatar billede ralph4 Nybegynder
28. april 2004 - 21:10 #3
Lassevang er min søn, han har kun en 300Watts PSU, er det nok? Ellers skal vi jo nok også skifte den. Jeg har en masse 250Watts PSU´er liggende, er det muligt at seriekoble dem? Eller kan man bruge den lille PSU til at strømforsyne diskene, hvordan sørger jeg for at den tænder sammen med den der er tilsluttet bundkortet? Vil det fungere med at klippe powerswitchledningerne til bundkortet og samle dem til begge strømforsyninger? Lyder logisk, men vil gerne have pratisk erfaring inden jeg brænder hele lortet af?
Ved svar spørger jeg igen så I kan få lidt flere point, synes Lasse er lidt fedtet.
Avatar billede ralph4 Nybegynder
28. april 2004 - 21:27 #4
ati radeon 9800 er godt nok et vidt begreb?? XT, PRO, SE eller bare ati radeon 9800? De ligger i priser fra knap 1400 til 3700. 128 eller 256 Mb Ram er vel bare opløsningen, har det ellers noget med lagging at skaffe?
Lasses problem er at der snart - om en måneds tid - kommer en ny version af DOOM og HL, og der kræves virkelig høj performance.
Avatar billede lassevang Nybegynder
07. maj 2004 - 21:50 #5
HALLLOOOO
Avatar billede lassevang Nybegynder
25. maj 2004 - 16:22 #6
-_____________- Er der ingen der vil have nogen point..