Avatar billede steffen8260 Nybegynder
28. april 2004 - 13:36 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Opstarts Guide

Hej,
Jeg er skal til at lave en rapport over hvad der sker under en linux opstart så jeg skal bruge noget matriale.. nogen der kender nogle gode sider??
det skal omhandle fra BIOS POST til vi har en login skærm i linux

steffen@sbrandsborg.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2004 - 14:06 #1
linuxiso.org
http://linuxiso.org/distro.php?distro=7
sslug.dk ( MEGET KENDT SIDE )
Avatar billede naucher Nybegynder
28. april 2004 - 14:26 #2
Avatar billede strych9 Praktikant
28. april 2004 - 17:22 #3
Jeg vil mene at "From powerup to BASH HOWTO" fra www.linux.org har alt hvad du gerne vil vide. Samtidig kan du med fordel læse og prøve Linux From Scratch fra http://www.linuxfromscratch.org/
Avatar billede strych9 Praktikant
28. april 2004 - 17:25 #4
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2004 - 12:31 #5
SSLUG.DK EN DANSK HJEMMESIDE MED ALT HVAD DU SKAL BRUGE HVAD ANGÅR LINUX
Avatar billede strych9 Praktikant
07. maj 2004 - 22:01 #6
kunne du bruge svaret steffen?