Avatar billede naiwai Nybegynder
28. april 2004 - 12:57 Der er 4 kommentarer

Battlefield Server, En maskine skal være server, den anden.

Jeg vil gerne opsætte en BF1942 server op, så man connecte fra internettet og på. det virker også fint, men jeg har en enkelt maskine som også skal kunne connecte til serveren, så jeg også kan spille med når mine venner også er på.
Men det ser ud til at når jeg har en router at jeg ikk kan forbinde min eksterne ip, med serveren som jo er den samme ip, når det er en router jeg har på.
Men der må da være en løsning.

Hilsen wai
Avatar billede kenp Novice
28. april 2004 - 15:39 #1
kun at have flere offentlige ip-adresser, også pille din router fra. (eller er der ikke en mulighed.)
Avatar billede dgj Nybegynder
29. april 2004 - 14:47 #2
Hvilken router har du ????
Avatar billede naiwai Nybegynder
29. april 2004 - 22:39 #3
Jeg har en Linksys
Avatar billede billslapdog Nybegynder
04. maj 2004 - 16:42 #4
Ahm...  Du kunne prøve at connecte til serverens LAN adresse i stedet for til WAN adressen, som begge maskiner jo deler...