Avatar billede borntolose Nybegynder
27. april 2004 - 17:40 Der er 2 kommentarer

Kan ikke logge på

Jeg er igang med at installere internet forbindelse for et ældre familie medlem som gerne skulle køre gennem et 33.6 modem :) . Jeg har fået fat i diverse opkoblings CD'er. Men problemet er at jeg ikke kan logge på nogle af de servere jeg ringer op til. Modemet ringer fint op men forbindelsen bliver afbrudt lige så snart der bliver kommunikeret med serveren. Nogen der har nogle ideer om hvorfor jeg ikke kan logge på - eller at forbindelsen bliver afbrudt med det samme, umiddelbart uden grund?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. april 2004 - 02:11 #1
jeg plejer at benytte en opkaldsforbindelse jeg selv har, installere den, kalde op til en udbyder, og så bestille abonnement online.
så kan du nemlig også selv instille parametre for opkaldsforbindelsen.
ellers har jeg ingen hurtige ideer - lyder underligt.
Avatar billede ulli Nybegynder
26. juli 2004 - 18:36 #2
Prøv at skaffe en mere præcis fejlmeddelelse ved at gå ind i kontrolpanelet -> netværksforbindelser og start opkaldsprofilen herfra. Det giver som regel en 3-cifret fejl som hjælper i forbindelse med fejlsøgning.