Avatar billede supergejl Nybegynder
27. april 2004 - 11:13 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Nyt web-site

Hey folkens!

Jeg vil gerne have både subjektiv og objektiv kritik på denne side:

www.gejl.net

Hvad mener du om siden? Er der mangler? Noget der er tvetydigt? Hvordan er navigationen? Hvad med selve designet? Indhold?

På forhånd tak!

.lasse
Avatar billede arnums Nybegynder
27. april 2004 - 11:50 #1
det ser fint ud, lidt specielt, ligner ikke så meget andet...
Men det ligner også en weblog, så man blir lidt forvirret når man går ind, måske et par enkle meget tynde hvide streger vil gøre det(mellem div. områder på siden)
Og så skal man lede efter tidligere cases, det syntes jeg ikke om, så navigationen i det hele taget, skal fremhæves.

;o)
Avatar billede doggy82 Praktikant
27. april 2004 - 12:30 #2
Når nu du bruger css burde du sætte font-size i pt.
Så kan man lave tekst-størrelsen større i sin browser hvis man har lyst til det.
Avatar billede 123design Nybegynder
27. april 2004 - 12:30 #3
Fed side, du har gjordt det igen... kan godt lide dit enkle og meget overskuelige overblik... lækkert design helt bestemt
Avatar billede supergejl Nybegynder
27. april 2004 - 12:47 #4
Arnums: Weblog? Nu du siger det - så måske lidt.. Jeg burde måske fremhæve referencer/cases, men pt er de ikke så opdaterede - derfor er de heller ikke topprioritet. Når mine cases er opdateret vil jeg fremhæve dem.

Doggy: God pointe..

123design: Mange tak!

Jeg går op i detaljer, så bare fyr løs - også selvom det er petite! Umiddelbart indtryk fra forsiden? Er der noget du leder efter på sitet? Forslag til relevant indhold? Hvad tror/mener du er sitets vigtigste budskab/opgave? Hvad skal fremhæves? etc..

Anyone?
Avatar billede dj_cyber Nybegynder
27. april 2004 - 13:44 #5
For mig står det meget rodet! Grøn på grå og så igen på blå. Det synes jeg ik er en god kombination, desværre. Skift mere med skriftyper og størrelser. Du bruger kun en størrelse!!

Navigeringen er god, men du skal ligesom sælge dig selv, hvis du vil tjene på den. En god enkel og flot hjemmeside med lidt grafik kan SAGTENS gøre det. Mange af dine artikler kan du godt slette, de har ingen betydning for dit site.

Lav en side der beskriver dig og hvad du kan og vil gøre og en side med links til sider du har lavet. Det vil dine kunder nemlig gerne se! :)

Men som det ser ud nu, tror at folk sprænger fra dig, desværre. :/

MVH.

Simon
Avatar billede supergejl Nybegynder
28. april 2004 - 11:34 #6
dj_cyber:
- Pointe noteret - flere skriftstørrelser virker fornuftigt..
- Jeg mener artiklerne er vigtige - de tiltrækker kunder og søgemaskiner! Trafik!
- Standard side? Gode gamle hvem, hvad, hvor? Jeg tror det næppe.. der findes alt for mange webdesignsider, der er typisk standard. "Det vil dine kunder nemlig gerne se!"?? Er det noget du ved? Iøvrigt er jeg mere interesseret i potentielle kunder.. ;o)

Andre der vil lufte en subjektiv mening? Indtil videre sidder pointene ikke særlig løst.. ;o) Lidt kvalificeret objektiv kritik vil også falde i god jord!
Avatar billede supergejl Nybegynder
04. maj 2004 - 14:33 #7
Manglende svar..