Avatar billede swam2k Nybegynder
27. april 2004 - 08:40 Der er 5 kommentarer

Baystack 450

hej, jeg sidder og skal til omkonfigurere vores switch her ... men har fuldtstændig glemt koderne til den. Hvad gør man så??
Kan jeg lave noget hard reset på den eller hvad?
Alt eksisterende konfiguration skal alligevel bare ud over højre skulder.
Avatar billede gchris5 Praktikant
27. april 2004 - 09:32 #1
Der sidder vel en "knap" bagpå, som skal holdes inde 5-10 sek. hvorefter router/switch genstarter med standard konfiguration.

Ellers er det jo altid en god idé at læse i den der manual ;o)
Avatar billede swamp2k Nybegynder
27. april 2004 - 09:38 #2
yeah, well syntes ikke lige jeg har kunnet finde noget .. eventuelt fordi manualen ville få enhver 400 siders roman til ligne en pixi bog ;-)
Avatar billede swamp2k Nybegynder
27. april 2004 - 10:06 #3
Kan forresten lige så godt indskyde at den er til salg ... hvis nogen skulle have den slags lyster!
Avatar billede gchris5 Praktikant
27. april 2004 - 20:35 #4
Et ellet andet sted (i de mange mange sider) står der jo nok noget ;o)

God læselyst!
Avatar billede itech Nybegynder
29. april 2004 - 23:45 #5
Hej !

Forsøger du at tilkoble switchen via konsolport eller via Telnet ?

iTech