Avatar billede krc_ Nybegynder
26. april 2004 - 14:44 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

hvem kan lave gennemsigtig baggrund

på det her billede ?

http://www.darkzone.dk/files/x_icon.gif

det giver jeg 20 point for...
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
26. april 2004 - 14:50 #1
Avatar billede cdc Novice
26. april 2004 - 14:50 #2
Avatar billede krc_ Nybegynder
26. april 2004 - 15:03 #3
Taak.....
Smid et svar også /cdc
Hvilket prg bruger I ?
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
26. april 2004 - 15:03 #4
photoshop
Avatar billede cdc Novice
26. april 2004 - 15:07 #5
cyruz var først med svar så det er cyruz der skal have points, min er lavet i FrontPage
Avatar billede iggipop Nybegynder
26. april 2004 - 15:10 #6
/cdc > Hvordan gør du det i frontpage ? Den ville jeg meget gerne vide ? Pleaze!
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
26. april 2004 - 15:11 #7
du skal bruge et billedbehandlingprogram..
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
26. april 2004 - 15:11 #8
bliver nød til at smutte
Avatar billede cdc Novice
26. april 2004 - 15:14 #9
cyeuz--> det er forkert !

Du smider billedet ind på siden markerer billedet og i bunden åbnes en menu, hvor der bl.a er en blå "pen" ( to til højre for den sidste sol ). Marker den farve du vil have trancparent og gem så, så er den trancparent
Avatar billede iggipop Nybegynder
26. april 2004 - 15:15 #10
Jamen cdc har jo lavet det i frontpage......Ved godt at det sikkert er bedst i et billedebehandlingsprogram.....men det er jeg ik mester i :D Sååeee cdc > hvordan gør du i FP ?
Avatar billede iggipop Nybegynder
26. april 2004 - 15:17 #11
genialt....taak....vil d så heller ikke have et lille mellem-point nu ? ;o)
Avatar billede cdc Novice
26. april 2004 - 15:36 #12
nop :o) du kan skylde i banken :o)
Avatar billede krc_ Nybegynder
26. april 2004 - 15:42 #13
Jamen så bukker og takker jeg mange gange ;o)
Avatar billede krc_ Nybegynder
26. april 2004 - 15:42 #14
jer begge ;o)
Avatar billede cdc Novice
26. april 2004 - 15:43 #15
iggipop og krc--> Lidt undrende at du iggipop spørger om jeg skal have point, er i samme bruger ??
Avatar billede krc_ Nybegynder
26. april 2004 - 15:46 #16
Nej...det er min fejl! Det er mig der skriver begge gange....men fra en andens konto!! Sidder hos min kammi og brugte hans pc til at svare fra....tænkte ik over at han var logget på! Sry!!
Avatar billede cdc Novice
26. april 2004 - 15:49 #17
OK....men nu er det registreret i CoAdmin systemet at i kører på samme maskine, så lad dette være første og sidste gang, ellers kommer i bare ud i et stormvejrt på et tidspunkt og brugerne bliver deaktiveret fra Eksperten

/cdc - CoAdmin
Avatar billede jomfru-skytte Nybegynder
22. maj 2004 - 13:19 #18
de elementære ting i photoshop er altså ikke svære; MEN PhotoShop koster jo penge - mange penge. Til gengæld er det, det aller bedste program.
"I don't give a dam for FrontPage" ! - undskyld, mit mindre pæne sprogbrug.

På forhånd tak
:-)