Avatar billede monix Nybegynder
26. april 2004 - 12:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Alt Gr + 2 virker ikke efter bruger er kommet på Exchange server

Office XP

Brugeren kan ikke længere taste Alt Gr + 2 i Word og Outlook for at fremtrylle et @. Der sker simpelhen ikke noget.

I DOS har jeg tjekket mode con codepage og får det rette svar i form af 850.

Jeg har prøvet at reparere Office, genindstallere det samt installere SP, men intet giver det ønsket resultat.

Mærkeligt nok kan brugeren godt skrive @ når han skal oprette en ny kontaktperson.
Avatar billede maagen Nybegynder
27. april 2004 - 09:28 #1
Det er ikke noget med at du er røget over på engelsk tastetur i denne applikation og derfor skal bruge "shift" + "2"? I så fald skal du ændre tasteturet til dansk. Du kan i Windows XP højreklikke i taskbaren, og vælge "Toolbars" -> "Language Bar" så kan du skifte hvis du har flere sporg indstalleret.
Avatar billede monix Nybegynder
27. april 2004 - 09:44 #2
Nej, for hvis jeg bruger SHIFT + 2 får jeg rigtig nok tegnet ".
Det undrer mig meget at jeg godt kan få @ frem når jeg skriver en ny mailadresse ind.
Avatar billede maagen Nybegynder
27. april 2004 - 10:19 #3
Ja så lyder det underligt - virker "ctrl" + "alt" + "2"?
Avatar billede monix Nybegynder
27. april 2004 - 11:16 #4
Nope
Avatar billede maagen Nybegynder
27. april 2004 - 19:56 #5
Så må jeg melde pas....

Du må hellere afvise mit svar.....
Avatar billede monix Nybegynder
27. april 2004 - 22:20 #6
Andre der har et bud?
Avatar billede maagen Nybegynder
28. april 2004 - 08:29 #7
Hvad med de andre programmer i office pakken?
Avatar billede monix Nybegynder
28. april 2004 - 08:36 #8
I Word kan jeg heller ikke skrive @ - de øvrige har jeg ikke prøvet med.
Avatar billede monix Nybegynder
05. maj 2004 - 10:41 #9
Nå, det var ikke meget svar jeg fik. Nu er copmuteren formateret og genopbygget, så @ virker igen. Jeg lukker hermed spørgsmålet.