Avatar billede fiskekokken Nybegynder
25. april 2004 - 23:17 Der er 6 kommentarer

Hvad gør man i Front Page?

Jeg har en stor hjemmeside som skal op på en server med FP extension. Men det er ikke problemet.  For problemet er at jeg har fundet et færdiglavet chatprogram i Java jeg vil bruge. Eller jeg kan også bruge et chatprogram lavet i PHP. Men det er bare det.... jeg ved ikke hvorledes jeg skal lægge programmet ind på den siden jeg vil have til at vises på! Skal jeg lave en  ASP side og hvorledes, Måske en database? ja, jeg sitter helt fastlåst. Er det nogen der kan HJÆLPE???

PS. Programmet er færdiglavet og skal kun indplanteres i en eller anden form på min hjemmeside
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. april 2004 - 23:30 #1
jeg tror at du skal lægge dit indlæg under en anden kategori, noget omkring programmering.
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. april 2004 - 23:36 #2
<applet width="xxx" height="xxx" code="HelloWorld.class" codebase="http://www.minside.dk/MinAplet"></applet>
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. april 2004 - 09:11 #3
Kan du bruge det?
Avatar billede fiskekokken Nybegynder
26. april 2004 - 23:17 #4
Nej Steen. Det jeg leter efter er hvorledes (enten PHP, eller Javachatten) kan indplanteres i en website der er under konstruktion i Front Page. Jeg har mao. ikke sendt siden op ennu. men har lavet en extensionsite under subnavn til udtesting af systemet. Problemet er at jeg ikke ved hvorledes jeg skal få Chatprogrammet ind i mit eget opsæt af siden. Særdeles fordi programmet har sa mange sider og deler. (Tænker her på Javachatten) Chatprogrammet hedder Ralfchat 1.1.3 tar
Avatar billede steen_hansen Forsker
26. april 2004 - 23:25 #5
Indsæt -> Avanceret -> Java-aplet

Er det sådan?
Avatar billede fiskekokken Nybegynder
27. april 2004 - 07:40 #6
Jeg forsøker i aften