Avatar billede semot Nybegynder
25. april 2004 - 21:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jeg skal ha det her skrevet på eng.

er der en som kan hjælpe mig med at skrive det her på eng.
jeg er ordblind og kan ikke selv gør det

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

hej søde

Hvordan har du det ?
jeg kan ikke sige dig hvor meget jeg glæder mig til at
se dig igen :)
jeg tinker og drømer nesten ikke på andet en det.
jeg fortæller nesten alle jeg møder om at jeg skal ned
til Tenerife og mødes med den sødest,dejligst og smukkeste pige :)
det bliver så dejligt at se dig igen

jeg skal så også abejdet meget de neste par uger for at få fri men
det er helt sikkert det være
hvad siger din mor til at skal møde mig ? jeg må nok sige
jeg er lidt bange for at hun ikke kan lide mig for det vil ikke
være så godt :)

jeg har lige fået billiten til at komme der ned så det kan nesten
ikke være tætter på at vi ses..... jaaa nu er der også gået meget
lang tid siden vi var sammen siste gan såå jeg håber ikke at der
går så lang tid neste gang.
men jeg kan huske som om det var i går vi gik hjem fra bolivia 41

men jeg glæder mig meget til at se det som du nok kan høger
kan du ha´ det godt jeg savner dig og tinker på hele tiden
et kæmpe kys til dig fra Din Kim
Avatar billede krydset Nybegynder
25. april 2004 - 22:48 #1
her skulle være en nogenlunde oversættelse kan godt være der er et små fejl i men ikke dte helt store.

Håber du en god tid med hende dernede, scor pænt ehhh men ha det pænt ;)

hello sweety.

how are you.

i cant tell yourself how much i am pleased to see you again. :-D
im only thinking and dreaming about to see you againg.
i allmost telling evrybody i meet that i am going to tenerife and meeting with the sweetest good looking girl, and it will be so lovely to see you again.

i have to work hard the next two weeks, but it is that asset.
what does your mothers say to meet me?, im scared about that she dosent like me, because it will not be so good at all:-)
i have just got my ticket to tenerife so i can come down to you.
it is also long time ago since we where together, so i dosent hope that there will be so much time between the meetings next time
But i can remeber it at it was yesterday, that we walked home from bolivia 41.

but i am pleased to see you again as you can hear.

have a great time till i see you, ill miss you and thinking of you all the time.
A big kiss from your Kim
Avatar billede krydset Nybegynder
25. april 2004 - 22:48 #2
hov et svar skulle det være
Avatar billede nummer8 Nybegynder
26. april 2004 - 10:00 #3
Hi sweetie

How are you?
I can’t tell you how much I’m looking forward to seeing you again :)
You’re all I can ever think and dream about. I almost always tell people I encounter, that I’m going to Tenerife to meet with the sweetest, most lovely and gorgeous girl :) It’ll be lovely to see you again.

I have to work a lot the next couple of weeks to get the time of but you’re worth it!
How does you’re mother feel about meeting me? I must admit I’m a little scared that she might not like me, because that wouldn’t be good :)

My ticket for the trip just arrived, can’t wait till I see you again……yeah, it’s been far too long time since we were last together but I remember it like it was yesterday we walked from Bolivia 41.
I hope we won’t be apart for so long the next time.

I’m really pleased to see you again as you can probably hear.
Be good, I miss you and think about you constantly, a huge kiss from your Kim

Noget af det du har skrevet kalder på en noget kreativ oversættelse, læs det grundigt inden du sender det.
Avatar billede nummer8 Nybegynder
26. april 2004 - 10:00 #4
ups