Avatar billede jkc Nybegynder
11. februar 2001 - 20:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvad er den bedste søgemaskine der findes??

Avatar billede jkc Nybegynder
11. februar 2001 - 20:59 #1
prøv google.com
Avatar billede jespernaur Nybegynder
11. februar 2001 - 21:02 #2
Jeg har haft stor fornøjelse af

http://www.copernic.com/

som er et program, der kan foretage parallel søgning på et antal søgemaskiner samtidigt.

Mvh
Jesper Naur
Avatar billede kapla Nybegynder
11. februar 2001 - 21:03 #3
Du svarer jo på dit eget såørgsmål er du skizofren
Avatar billede kapla Nybegynder
11. februar 2001 - 21:03 #4
Spørgsmål ik såørgsmå
Avatar billede vw-john Nybegynder
11. februar 2001 - 21:18 #5
?????????????
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. februar 2001 - 22:25 #6
ligner et dårligt forsøg på snyd :)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
11. februar 2001 - 23:14 #7
Det tog ham hele 37 sekunder at indse at google virker for hårdt... det tog mig en del længere tid.... nok nærmere et par minutters brug... mindst... nå ja, men nogle folk er hurtigere i opfattelsen end andre....:)
Avatar billede makse Nybegynder
11. februar 2001 - 23:16 #8
Hvad Google ikke finder, finder www.bos2.alltheweb.com
Avatar billede warpsnet Nybegynder
11. februar 2001 - 23:20 #9
Øh, hvad sker der her, yes man, jeg vil også oprette et spørgsmål og prale af at jeg scorede 300 point...hvad ligger der bag, det er jo heller ikke typisk at give 300 point bare for at svar (som lyder mærkelig) om hvilken søgemaskine man skal bruge...
Avatar billede thomasledet Nybegynder
11. februar 2001 - 23:30 #10
warpsnet>specielt, når man giver dem til sig selv... hvis du kigger efter.... det er faktisk endnu mere mærkeligt, end man skulle tro... jeg vil gå så langt som til at kalde det for \"besynderligt\"....
Avatar billede warpsnet Nybegynder
11. februar 2001 - 23:32 #11
Hva, jpc, hvad gik det så ud på?
Avatar billede warpsnet Nybegynder
11. februar 2001 - 23:33 #12
Prøv at se på hans point og forklar mig det så lige, nu er den da helt gal efter min mening..
Avatar billede thomasledet Nybegynder
12. februar 2001 - 01:03 #13
besynderligt bliver mere og mere ordet, warpsnet

btw... jeg tror du skal sætte din skærmopløsning lidt ned... personen hedder JKC og ikke JPC...:)