Avatar billede kimhansen36 Nybegynder
25. april 2004 - 17:22 Der er 1 kommentar

Konfigurering af router

Hej...

Jeg har netop købt mig en trådløs bredbåndsrouter af mærket INFOSMART med indbygget 4 ports switch.
Mit problem er jeg ikke kan få kontakt til routeren.
Routerens addresse er 192.168.1.254
Jeg har prøvet som det første at tildele mit lan-ipnummer 192.168.1.150 og subnet masken 255.255.255.0 og genstartet.... jeg kan ikke pinge router, har prøvet nyt kabel stp cat5 og nyt ethernetkort men hjalt heller ikke ,har prøvet at resette routeren men hjalp heller ikke.
Jeg kører win xp home-nogen der har en god ide??
Avatar billede a.barkou Nybegynder
25. april 2004 - 18:06 #1
Kan du ikke bare sætte dit kort til at finde ip osv automatisk? så burde den saktens få forbindelse