Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
25. april 2004 - 16:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min internet Explore er lige begyndt at hakke

Mit internet hakker helt for vildt, .. og det er lige startet her for et par timer siden, jeg har genstartet og kørt jeg ved ik hvor mange virus programmer, men de finder intet men kan se at min jobliste bruger IEXPLORE 50 mb og svinger mellem 20-99% Cpu udnyttelse - hvilken fejl/virus er jeg oppe imod her ? det er ligemeget hvilken website jeg går ind på så hakker det
Avatar billede arlet Juniormester
25. april 2004 - 16:50 #1
Hent Spybot og Hijackthis her : http://www.arlet.dk/spybothjt.htm
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
17. december 2005 - 21:24 #2
lukket