Avatar billede monacor Praktikant
25. april 2004 - 16:02 Der er 1 kommentar

Tænd og sluk knappen til bærbar er røget ud - alternativ tænd/slu

Har en ædre bærbar Compaq Hi-Lite - jeg kan kortslutte ved hjælp af 2 stykker metal - men det er tilfældigt, hvornår jeg rammer det rigtige sted. Har prøvet mange steder - ingen kan hjælpe. Kan man bruge en alm. kontkat - evt. lodde 2 ledninger på? Kan nogen fortælle, hvordan det kan gøres? Er rigtig på spanden
Avatar billede scb Praktikant
25. april 2004 - 16:05 #1
Hvis du kan lodde 2 ledninger på der hvor kontakten har siddet er det ok, hvis den gamle kontakt er en der kun er aktiveret så længe den er trykket ind, skal den ny virke på samme måde (ringe tryk).
-SCB