Avatar billede biihz Nybegynder
25. april 2004 - 02:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne én poup.

Hej, ville spørge om man ikke kunne få et program som kun fjernede én popup og den er:
Hvis man går ind på www.n.dk og loggger ind på sin bruger så kommer  der er PROFILOPTIK reklame op, kan jeg ikke få et program sådan det KUN er DEN der bliver blockeret og ikke andre?
Avatar billede peet-49 Novice
25. april 2004 - 02:56 #1
www.bayden.com der kan du hente popupPopper
Avatar billede lerchedahl Nybegynder
25. april 2004 - 10:59 #2
Nu ved jeg ikke hvilken browser du bruger (men jeg har et kvalificeret gæt), men jeg er så priviligeret at jeg i Mozilla bare vælger tools >> options hvorefter jeg så kan specificere hvilke sider (www.n.dk) der må og hvilke sider der ikke må lave popup vinduer.

Desuden er der en masse andre fordele ved at bruge Mozilla frem for IE, så jeg kan varmt anbefale dig at skifte: http://www.mozilla.org/products/firefox/

mvh
lerchedahl
Avatar billede biihz Nybegynder
26. april 2004 - 14:04 #3
Netstationen har fjernet den.