Avatar billede eerikk Nybegynder
25. april 2004 - 00:05 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Personlig hjemmeside på www.erk.dk - kritik ønskes

Jeg har arbejdet en del på min personlige hjemmeside, og vil gerne høre hvad folk synes. Både objektive betragtninger og subjektive meninger er velkomne - Jeg ved at forsiden mangler, men bortset fra det vil jeg gerne høre hvad DU synes :o)

MVH

Erik

Siden er:    http://www.erk.dk
Avatar billede uap Nybegynder
25. april 2004 - 00:23 #1
Hmm, "Løfter og gode intentioner alene, er lige som horoskoper: De kan ikke bruges til noget"
- Jeg vil ikke give dig ret der *G*

Ellers synes jeg det er en ganske pæn side. Den virker nem og overskuelig at finde rundt på.
Avatar billede humpfrey Nybegynder
25. april 2004 - 00:29 #2
Jeg kan specielt godt lide din blå grafik. Er det lavet i photoshop eller i psp ?
Det er også rart at det er holdt enkelt, uden blinkende bååthorn og dyttende lygter.
Og domænenavnet er da helt sikkert noget man kan huske.
MVH Humpfrey
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
25. april 2004 - 01:21 #3
jeg er vild med overskuelig layout - og især at forsiden kommer hurtigt og kan være på et skærmbillede. så bliver man ikke skræmt
jeg synes der er en fin balance i grafikken.
det eneste der skærer i øjnene er teksten midt på "naviger osv". den synes jeg falder lidt udenfor  i stil, både grafisk og indholdsmæssigt (vi ved jo godt hvorfor vi er kommet derind)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. april 2004 - 09:30 #4
Hej Erik ;)

Jeg synes du skal skrive noget mere på forsiden, end bare "velkommen". Jeg ved ikke
lige hvad, men noget så man med det samme kan se hvad det site handler om.

Og så kan du jo overvejen om der ikke skulle være et andet Top Level Domæne end
lige .dk, der måske stadig har "erik" ledigt. Jeg fandt et for nylig ... ;))
Jeg kan se at erik.cn vist stadig er ledigt.
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. april 2004 - 10:34 #5
Kritik til hele sitet ønskes - der er mange forskellige sektioner :o)

erikjacobsen>> Skal vi lige læse mit spørgsmål én gang til? :o)
-> "Jeg ved at forsiden mangler, men bortset fra det vil jeg gerne høre hvad DU synes :o)".. hmm? :o}
Avatar billede double-g Juniormester
25. april 2004 - 10:55 #6
De popup billeder på siden om trækvognen åbner i så lille et vindue at de ikke kan ses. 10x10 er ikke ret meget.
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. april 2004 - 11:10 #7
double-q>> Det sker hverken i explorer eller mozilla - hvilken browser bruger du??
Avatar billede double-g Juniormester
25. april 2004 - 11:15 #8
Avatar billede knighten Nybegynder
25. april 2004 - 11:31 #9
Jeg synes det er en rigtig flot side.
Men det irritere mig at når jeg har læst et digt eller en novelle igennem, så skal jeg rulle op i toppen og gå gennem menuen for at komme til oversigten af digte/noveller igen. Der kunne godt være et link i bunden af hver tekst.
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. april 2004 - 13:48 #10
knighten>> ok - det var en god ide :o)
Avatar billede digginet Nybegynder
07. maj 2004 - 16:28 #11
Mere luft mellem tekstlinjerne, prøv at forøge line-height i CSS.
Jeg ville undgå italic, som øverst i skizofrent interview. Italic kan ikke læses særlig let på skærmen, grundet
Ligeså ville jeg undgå understregning på overskrifter, da understregning af tekst i de flestes øjne betyder et link.
Avatar billede armin Nybegynder
23. maj 2004 - 19:18 #12
...Ligner en million andre sider... Nem navigation, og overskuelighed, men totalt uoriginalt.
Avatar billede eerikk Nybegynder
23. maj 2004 - 23:04 #13
armin>> "uoriginalt"? Jeg mener at det er indholdet og ikke præsentationsformen af indholdet der skal være originalt. Her synes jeg selv at jeg klarer mig meget godt :o) Min præsentationsform har kun et formål - det skal være ligetil. Det er forståeligt at mange har den samme ide - det er nemlig en rigtig god ide! :o] Din kritik er meget kort - kan du uddybe hvad du mener med "uoriginalt", og har du bare ét forslag til forbedringer? Der skulle jo gerne være et eller andet jeg kan bruge i din kommentar ;o} PS: Var inde og se din side - ikke så nem at finde rundt i men MEGET checket - grats.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
25. maj 2004 - 11:53 #14
eerikk >> Jeg vil sige at jeg ikke kan se din menu og derved navigere rundt... Jeg sidder på Mac med OSx....
Jeg kan se forsiden...

Jeg vil give armin ret i at den ligner mange andre sider....... Men sådan er det jo ....
Prøv at lave din border omkring siden tyndere....

Ellers fin grafik ;)

/rosenberg
Avatar billede eerikk Nybegynder
14. juni 2004 - 15:18 #15
skal folk ikke give nogle svar??
Avatar billede knighten Nybegynder
14. juni 2004 - 20:10 #16
Så vil jeg da tillade at lægge et svar pga. 25/04-2004 13:48:57
Avatar billede xyborx Nybegynder
14. juni 2004 - 20:23 #17
+ Det design kan jeg godt lide :) Den hvide midterdel burde måske være lidt blålig. Den træder lidt for meget frem og skærer i øjnene.
+ Pæn grafik, uden at overdrive.
- Siden loader meget langsomt. Måske en slags slashdot effekt? :D
- Jeg har problemer med at menuen ikke dukker op. Og det er helt umuligt uden javascript. Den slags kan klares i css.
- Skriften (i hvertfald i trækvogn-siden) er meget lille. Godt nok kan man zoome, men alligevel. Det er vist et kendt fænomen på sider der er udviklet til IE, da IE har større default font-size.

Testet med Firefox 0.8 på Gentoo Linux
Avatar billede xyborx Nybegynder
14. juni 2004 - 21:14 #18
Det er lige gået op for mig at alle sider åbner langsomt.. Så er det nok nærmere et problem med min linie. Se bort fra den kommentar ;o)
Avatar billede eerikk Nybegynder
15. juni 2004 - 13:14 #19
Alle sammen - kom så med nogle svar :O}
Avatar billede uap Nybegynder
15. juni 2004 - 13:38 #20
Du kan vel bare acceptere knighten???
Avatar billede rosenberg Nybegynder
15. juni 2004 - 14:23 #21
;)