Avatar billede joe54 Nybegynder
23. april 2004 - 16:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MP3 afspiller giver problemer

Hej,
Min MP3-afspiller fungere fint indtil et par dage siden hvor jeg kom til at formatere den med FAT32. Det resulterede i at den ikke kunne finde musiknumrene der lå på den. Problemet blev dog løst ved at jeg formaterede den igen, denne gang blot med FAT. Det løste dog ikke problemet helt da den nu kun kan spille de første par numre. Derefter viser den blot det firkantede STOP tegn og den vil ikke spille selvom man klikker på PLAY.

Jeg købte den hos web-shoppen, læs mere om den her:
http://www.web-shoppen.dk/web-shoppen/displayProduct.jsp?link=null&displayProduct=000000F80011601B4EB5899AB18FFA64

På forhånd tak!
Avatar billede ekm Nybegynder
23. april 2004 - 16:24 #1
hmm...tror du skal formatere den som NTFS vis du kan
Avatar billede joe54 Nybegynder
23. april 2004 - 16:26 #2
ekm->Det har jeg desværre ikke mulighed for :(
Avatar billede joe54 Nybegynder
23. april 2004 - 16:28 #3
Jeg formaterer ved at højreklikke på "Flytbar disk"->Formater->Start

Findes der andre måder?
Avatar billede ekm Nybegynder
23. april 2004 - 16:37 #4
jeg kender ik andre....men tror næsten at det er den eneste måde...
Avatar billede joe54 Nybegynder
23. april 2004 - 23:09 #5
For satan jeg er skarp idag ;)

Efter flere timers søgning på nettet fik jeg pejlet mig in dpå en fransk side med firmware og efter lang tids oversættelse fik jeg hentet nogle programmer... Disse formaterede min mp3 afspiller og nu funker den!!! Så... ekm-> Der var andre måder :D

Så ikke for at være nærrig, men jeg snupper pointene...

Adjo og god weekend fra den glade mp3-afspiller-ejer
Avatar billede joe54 Nybegynder
23. april 2004 - 23:10 #6
Her er siden til jer andre firmware hungrende mp3-afspiller-ejere...

http://daponline.free.fr/?x=firmware