Avatar billede larsvik Nybegynder
23. april 2004 - 14:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

At lave en backup af sit web i forbindelse med nyt domæne

Hej.. ja overskriften siger næsten det hele.. Det drejer sig om at jeg skal købe nyt domæne, og den forbindelse skal jeg lave en backup af mit eksisterende web. Disse files skal nemlig genbruges til det nye. Hvorn gør man lige det... Jeg har prøvet at gemme hele webbet men har ikke muligheden i FP...
Håber I kan hjælpe..

// Larsvik
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2004 - 15:02 #1
Du kan da bare logge på dit WebHotel med en FTP klient, og så download alle filer.
Avatar billede larsvik Nybegynder
23. april 2004 - 17:41 #2
Phat.. sæføli... (at man dog ikke tænker sig om engang imellem..)
Smid et svar... du får dem dog kun for at holde mund med hvor dum jeg er...;-)
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2004 - 20:25 #3
svar :o)