Avatar billede metalspaden Nybegynder
23. april 2004 - 14:48 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

CPU uden kølepasta

Jeg har lige købt en ny cpu-køler. (ThermalTake Silent Viking P4) Da jeg åbnede pakken, blev jeg overrasket over, at der ikke fulgte kølepasta med. Kan jeg godt montere den uden kølepasta, uden at cpu'en tager skader?
Avatar billede pimpz Nybegynder
23. april 2004 - 14:54 #1
Yup, det kan man sagtens
Avatar billede jpvj Nybegynder
23. april 2004 - 14:54 #2
Ja, det kan du godt.

Hvis en P4 bliver for varm, sætter den hastigheden ned.

Så hvis det bare er for at lege et par timer/dage er det "vel" ok. Men smut dog ned og køb en tube - de koster ingen ting.
Avatar billede pimpz Nybegynder
23. april 2004 - 14:54 #3
Og vist du endelig skal bruge noget. Så ta´lige og købt noget ordentlig feks. Pro Silver
Avatar billede peet-49 Novice
23. april 2004 - 14:58 #4
Det er en nødløsning uden pasta.
Avatar billede metalspaden Nybegynder
23. april 2004 - 14:59 #5
Men den tager ikke skade af det, hvis jeg bare kører uden et par dage indtil jeg har fået fat i noget?
Avatar billede peet-49 Novice
23. april 2004 - 15:00 #6
Sker der noget med cpu-er der ingen garanti
Avatar billede martinj Nybegynder
23. april 2004 - 15:03 #7
Du kan jo sætte den på og så bruge eksempelvis cpucool til at tjekke temp. når den får lidt at lave. Ellers så vent dog de par dage hvis du kan!
Avatar billede pimpz Nybegynder
23. april 2004 - 15:35 #8
Nej der sker ikke noget ! Du skal bare lade være med at overclock den helt vild