Avatar billede ccphilip Nybegynder
23. april 2004 - 12:52 Der er 4 kommentarer

Listbilleder er hvide, hvordan ændrer jeg dem

Hej Eksperter, jeg har to maskiner der kører på Navision, men pludselig en dag var alle rammer ellers listbilleder hvide. Jeg ved ikke hvordan man får dem til at være grå igen.. Håber i kan hjælpe
Avatar billede jasman Nybegynder
23. april 2004 - 12:55 #1
Kører du tegnbaseret eller windowsbaseret ?
Avatar billede jasman Nybegynder
23. april 2004 - 13:17 #2
Jeg går ud fra at vi taler Navision XAL eller Navision C5, ellers må du bære over med mig :).

Hvis du kører windowsbaseret, så kan det være at
.dll-filen CTL3D32.dll er blevet overskrevet med en anden version, end den din Navision kræver, også kan der gå ged i skærmbillederne.

Prøv at hente CTL3D32.dll filen ud fra din installations CD-ROM, og kopiere den ind under XAL systemkatalog, eller evt. i c:\windows\system
Avatar billede jeki Nybegynder
23. april 2004 - 13:33 #3
Det lyder som et typisk Navision C5 problem. Du skal udskifte de 6 filer der hedder Fxxxxxx.win hvor x'erne står for en række tal. De ligger på programcd'en og kan bare kopieres ind oven i de eksisterende.
Avatar billede ccphilip Nybegynder
24. april 2004 - 19:23 #4
Okay jeg er desværre ikke på stedet her i weekenden, men hvis det virker får i hver 150 Point, i kom jo med nogenlunde samme svar:)