Avatar billede woowii Nybegynder
23. april 2004 - 00:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internettet stopper med at virke efter kort tid

Jeg har lige fået opgraderet min linje igennem et medarbejder tilbud på min fars arbejde - med til det hørte en ny (trådløs) router fra Linksys. Jeg har en router i forvejen som virker fint, dog er det at åbne porte et større projekt hvis flere skal åbnes af gangen - så en ny ville ikke skade.

Jeg satte den nye router til, satte den op og hurra - det kørte fint. Efter et stykke tid sker der dog det uheldige at internettet pludselig stopper med at virke. Alle lamper (inkl. 'internet' lampen) lyser stadig i routeren og LAN virker fint. Jeg har prøvet det 3 gange nu - at sætte routeren til og der går ca. lige lang tid før internettet forsvinder (omkring 20-30 minutter).

Så snart jeg smidder kablerne tilbage i den gamle router virker det hele fint igen.

Hvad kan problemet være?
Avatar billede woowii Nybegynder
23. april 2004 - 00:20 #1
glemte lige at skrive.. webinterface til routeren virker stadig fint når internettet står af. Den ene af gangene den slog internettet fra sad jeg og spillede på nettet - så det er heller ikke pga. en timeout funktion.
Avatar billede jpvj Nybegynder
23. april 2004 - 00:32 #2
Hvilken udbyder?
Avatar billede woowii Nybegynder
23. april 2004 - 10:18 #3
TDC
Avatar billede woowii Nybegynder
23. april 2004 - 14:21 #4
Problem løst.
Avatar billede azak Nybegynder
10. januar 2005 - 18:02 #5
gider du skrive hvad du gjorde jeg har ca det samme problem.