Avatar billede semot Nybegynder
22. april 2004 - 19:45 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

jeg skal ha det her skrevet på eng.

hej er der ikke en som lige vil hjælpe mig med at skrive det her på eng.
jeg kan ikke selv da jeg er ordblind

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hej

Så har jeg noget godt nyt at fortælle dig :) jeg kommer der ned
den 11/5 til den 18/5 så må vi bare være sammen de 3 dage.
jeg kan heller ikke vente med at se dig til du en gang kommer
til Danmark så jeg har købt og betalt den billidt :)
jeg hved ikke hvor jeg skal bo eller i hvad for en by men når
jeg kommer til Tenerife tager jeg ud på det hottel jeg nu skal
bo på og så liger jeg mine ting og tager med det samme ud til
dit hotel :)....der vil jeg så bo den 11 12 13 og så føgle
dig til flyet :( men det bliver så dejligt at se dig igen
ER DET IKKE GODT AT HØGER....! :)

jeg fik den rat billigt så jeg har råd til at bo på det
hottel du skal bo på

jeg er lige kommet hjem fra mit abejdet jeg er lidt træt og vil
gå i seng om lidt ja jeg skal tidligt op i morgen og på abejdet.
hvordan går det med din planer om at tage et år på skole i Danmerk
det ville bare være så dejligt vis du gjor det :9
jeg kan tage nogle papir med der ned så du kan vælge en :)
men jeg bliver nød til at vide lidt mere om hvad for en skole du
kunde tinke dig at gå på jaa skal det være Dansk eng eller ??

jeg vil til at komme ud og få noget mad og så vil jeg hoppe i seng
og drømme om den gang i malaga og om at vi ses om 2 uger.....
det er en dejlig drøm ;)

  jeg savner dig meget Kys Kys din kim
Avatar billede steffansp Nybegynder
22. april 2004 - 20:01 #1
hmm... du får ret mange tekster oversat...
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 20:01 #2
Jeg går igang :-)
Avatar billede semot Nybegynder
22. april 2004 - 20:10 #3
okayyy
Avatar billede uso Nybegynder
22. april 2004 - 20:11 #4
Hi

Now, ive got good news to tell you :-) i coming 11/5 to 18/5, so we can be together in 3 days. I cant wait to see you come to Denmark, when i have buyed it cheap :)
I dont know where im going to live, or what city, but when i come to Tenerife i will go to that hotel im gonna live in, where i will put my things, and after that i will go to you direct :). I will live there, 11, 12 and 13 og when follow you to the plane :(... but i will be nice to see you again, isnt that good to hear??! ;)

im just arrived from my work, so im quiet tired, so i go to bed in a second now. i will go to my work again tommorow... How is your plans, about to take on a school here in Denmark`? it would be nice if you did... i can take some papers down to you, so you can choose a school :) but i would like to know a little more, about what school you prefer to go in, it should be a danish english or ??

i going out and get some food, before im going to bed, about that time in malaga, and about we will see each other in 2 weeks ... thats a nice dream!! ;)

I miss you very much, kiss Your Kim

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Jo, det er ikke helt direkte oversat, men sådan at det giver mening, og så er mit engelske ikke ved det bedste... (dog godt nok...)

Jeg kunne ikke lige fatte "jeg fik den rat billigt så jeg har råd til at bo på det
hottel du skal bo på " så den skrev jeg ikke ...

//UsO (og god rejse?)
Avatar billede uso Nybegynder
22. april 2004 - 20:12 #5
bertie det har noget at gøre med han er ordblind???
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 20:15 #6
Hey

I have some good news for you :-) I am coming down on the 11th og may until the
18th of may, so we can be together the 3 days. I cannot wait to see you until you arrive in Denmark so I bought the ticket cheap :-)

I do not know where I shall stay but when I arrive to Tenerife I
will put my stuff at the hotel where I shall be and then I will immediately come to your hotel :) I will stay there from the 11th to the 13th and
take you to your flight :-( ... But it will be so nice to see you again, AINT THAT NICE..! :-)

I got the ticket rather cheap so I can afford to stay at your hotel.

I have just returned from work and are a bir tired so I will go to bed in a minute
because I have to get up early and go to work.

How is it going with your plan of coming to a school in Denmark for a year, it will be so lovely if you came :)

I can bring some papers to Tenerife with schools so you can pick one out:-)
But I have to know what kind og school it has to be and if the lessons should be in Danish or English or another language?

I will get some dinner and go to bed and dream about the time in Malaga and that we shall se eachother in 2 weeks ... thats a nice dream ;)

I miss you very much, kiss kiss from your Kim

Og god tur til jer :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 20:16 #7
uso> Hvad prøver du at sige? Jeg meldte ud 22/04-2004 20:01:49 at jeg gik i gang med oversættelsen???
Avatar billede uso Nybegynder
22. april 2004 - 20:19 #8
ups, det var til steffansp....
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 20:19 #9
Nå ok, så er jeg med.
Avatar billede uso Nybegynder
22. april 2004 - 20:20 #10
sorry, og iøvrigt havde jeg ingen chance for at se, at du havde skrevete noget, fordi at jeg sad og skrev oversættelsen imens du havde skrevet det :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 20:25 #11
Det var for at fortælle dig hvad jeg havde skrevet og det kunne jeg ikke få til at passe med din bemærkning...den som var til steffansp.
Avatar billede steffansp Nybegynder
22. april 2004 - 20:32 #12
Jeg har da ikke skrivet noget med fordi han var ordblind??
Avatar billede semot Nybegynder
22. april 2004 - 20:45 #13
jeg hved ikke hvem der skal ha de point hvad syndes i selv ?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 20:46 #14
Jeg synes selvfølgelig at jeg skal have dem :-) Og uso synes garanteret at han skal have dem :-)

Så hvad med at vi deler, hvad siger du uso?
Avatar billede semot Nybegynder
22. april 2004 - 20:57 #15
jaa vi kan også bare sige jeg er ærlig og siger hvad for et jeg har brugt .)
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 20:59 #16
Ja det er jo op til dig hvordan du vil fordele dem, så det bestemmer du selv :-)
Avatar billede semot Nybegynder
22. april 2004 - 21:07 #17
jeg har brugt Bertie
det var det jeg syndes var best så må vi ses om hinde jeg skal mødes med også syndes det eller skriver jeg det andet også ;) he he
det er lidt grimt men jeg har ikke ander muligheder joo at ringe men det bliver hurtigt for dyrt
men tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2004 - 21:07 #18
Jamen jeg takker og igen god ferie :-)
Avatar billede uso Nybegynder
24. april 2004 - 13:22 #19
-> en ting vil jeg lige spørge om :-)

den 11/5 til den 18/5 så må vi bare være sammen de 3 dage.

øh såvidt jeg kan regne er det 7 dage?

hehe :D

Ærgeligt du ikke kunne bruge mit, men det er dig der bestemmer...

//UsO