Avatar billede mwhas Praktikant
22. april 2004 - 12:50 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

2 columns midt i et dokument

Hejsa alle sammen

Hvordan kan det være at man ikke kan får 2 columns midt i dokument og der efter tilbage til 1 columns???

/mwhas
Avatar billede varmhund Nybegynder
22. april 2004 - 12:53 #1
Der tabte jeg tråden :/
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
22. april 2004 - 12:54 #2
Du skal lave et sektionsskift før du skifter antal (Indsæt, Sideskift mm.)
Avatar billede jkrons Professor
22. april 2004 - 13:00 #3
Skriv teksten i en spalte. Marker den del, der skal være i to spalter og slå spalter til på den markerede tekst. Så indsættes de nødvendige sektionsskift automatisk.
Avatar billede varmhund Nybegynder
22. april 2004 - 13:01 #4
nåå på den måde hehe :)

når du laver dine spalter er der en lille combobox nederst på siden bare vælg på resten af dokumentet istedet for hele dokumentet...

sådan ? eller har jeg endnu ikke fattet det? :)
Avatar billede mwhas Praktikant
22. april 2004 - 13:21 #5
Varmhund>> combobox hvor er den??
Avatar billede prebjo Nybegynder
23. april 2004 - 10:39 #6
Har du overvejet at skrive i en tabel. I tabellen kan du i hver enkelt celle oprette antal kolonner som du vil og ved hjælp af indrykninger (trekanterne på den vandrette lineal) kan teksten placeres. Til slut kan tabellinjerne fjernes, og gitterlinjerne  skjules.
Avatar billede jkrons Professor
26. april 2004 - 15:10 #7
Har du fået noget af det til at virke?
Avatar billede mwhas Praktikant
28. april 2004 - 11:17 #8
ja det virker

Tak for hjælpen :)
Avatar billede jkrons Professor
28. april 2004 - 23:20 #9
Velbekomme :-)