Avatar billede dr-taz Nybegynder
21. april 2004 - 22:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Radeon 9800 pro eller XT ?

Er der ikke nogen her der kan sige hvad jeg skal vælge da jeg har brug for et gfx kort istedet for mit Radeon 9600 pro :) ?

har set på disse 2 kort og vil høre om hvilket jeg skal tage :

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=68113

http://www.hkautomation.dk/showproduct.php?backurl=productgroups.php%3Fid%3D164&id=772
Avatar billede superanden Nybegynder
21. april 2004 - 22:58 #1
xt er det bedste rent ydelsesmæssigt .. men til den lave pris du kan få 9800 pro udgaven ville jeg klart foretrække den .. samt pro udgaven er meget støjsvar som betyder meget for mig
Avatar billede dr-taz Nybegynder
21. april 2004 - 23:06 #2
men er der stor forskel på de 2 kort ?? det er bare har hørt XT skulle kicke numse men har set i en del tests at 9800 pro følger rigtig godt med :-), og jeg er ligeglad med larmen jeg vil bare have et fedt kort som ikke skal udskiftes her om 1 måned ;) og som man ikke tager sig til hovedet over...
Avatar billede fly3r Nybegynder
22. april 2004 - 11:12 #3
jeg har et Gigabyte Geforce FX 5900XT, og det er jeg meget tilfreds med! det koster ikke vildt meget, men prisen er krydret... prøv at finde det på www.shg.dk

det er et stort kort, men hvis du har plads til det på dit mainborad, er der ikke nogen problemer.
Avatar billede skrog Nybegynder
22. april 2004 - 12:59 #4
Jeg har et Asus versionen af ATI 9800 XT, og det sparker numse.
Men jeg tror faktisk jeg ville være lige så glad for pro versionen, da der ikke er meget forskel på de to kort, og hvis det er de to kort som du skal vælgen i mellem ville jeg vælge pro versionen og så købe noget mere ram.