Avatar billede semot Nybegynder
21. april 2004 - 13:45 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hej er der en som vil hjælpe mig med at skrive det her på eng.

hej er der en som er god til eng. så vil jeg godt lige ha noget hjælp
jeg er ordblind og kan der for ikke skrive det selv
håber i kan læse hvad det er jeg skriver selv om jeg heller ikke staver så godt på Dansk
_________________________________________________________________

Hej søde

Tak for din søde mail :)
jeg fik ikke skrevet tilbage til dig i går men det var fordi jeg
ikke viste noget om hvordan jeg kunde komme der ned :)
men i dag har jeg ringet rundt og jeg har snakket med dem nede
på hottelet og du sage at det ville blive 399 € for 7 dage, det
var jo også det du sage

jeg har bare det problem at vis jeg skal flyve fra danmark
koster det 3800 kr som er ca 500 € og det er lidt dyret
men jeg kan også komme der ned for 200 € men så skal det være
fra den 4/5 til den 11/5 og så har vi kun 3 dage sammen
jeg vil jo gerne være der i hele den uge du er der
så jeg vil lige prøve at se hvordan man kan komme der ned
vis man flyver fra Tyskland.
men hottelet sage at der var masser af plas så jeg kunde bare
komme der ned så kan jeg betale det der.

jeg savner dig bare meget og jeg glæder mig meget til at se dig
jeg kan nesten ikke ventte til vi mødes jaa nu er det så lang
tid siden at jeg har set dig :)
det bliver så dejligt

jeg har fri i dag så jeg har masser af tid til at finde en fly
bilidt det vil jeg bruge dagen på, hvor meget skal i betale ?
hvad skal i ha på hottelet morgen mad med i prisen eller bare uden
det ?
jeg vil jo heller ikke bare side alene og spise så det vil jeg
gerne vide :)

i dag er det et rigtigt dejligt vejer her i Danmark solen skinder
og man kan være i haven men jeg skal lige finde et fly før jeg kan
komme ud og nyde det :)

kan du ha det rigtigt godt jeg glæder mig til at høger fra dig
og jeg savner dig og dit humør

        10000 kys din Kim
Avatar billede htmlkongen Novice
21. april 2004 - 14:19 #1
Hej søde
Hey Sweetie.

Thanks for your nice mail. I didn't wrote back last night, but it was because i didn't knew how to come, but i have called and talked to them at the hotel, and they (her mener du vel de) said that it will be 399 Euro for 7 days, and was what you said.

I have a problem. If I should fly from Denmark it will cost 3800 DKK, which its ca 500 Euro and it is quite expensive, but between 4/5 and 11/5 it would only cost 200, and then we'll only have 3 days together. I would like to be there the whole week where you are there, so i will find out how if you fly to Germany. The hotel told med that they were a lot of room, so I could come there and pay when i get there.

Her er en start. Tjekker den lige for fejl :)
Avatar billede htmlkongen Novice
21. april 2004 - 14:20 #2
The hotel told med that they were a lot of room > The hotel told me that there is a lot of room :)
Avatar billede htmlkongen Novice
21. april 2004 - 14:27 #3
I miss you very much and I am looking forward to seeing you. I almost can't wait till we see each other again, now when it is so long time ago when i last saw you. It would be lovely.

I am having a day off, so i have much time to find a ticket. How much would you pay? How would you prefer the Hotel? With breakfast etc, or without? I prefer that you are present too, because I don't want to be there by myself.

Today it is very nice weather here in Denmark. The sun is shining and you are able to be in the garden, but i have to find out about the plane tickets before i will enter the garden.

Stay cool, and I am looking forward to hearing from you again, and I miss you and your mood :)

Kiss from your Kim :)
Avatar billede htmlkongen Novice
21. april 2004 - 14:27 #4
Håber at du kan bruge det :) (Og held og lykke med scoringen ;) )
Avatar billede semot Nybegynder
21. april 2004 - 15:00 #5
jaa men kan jeg ikke få det sadt sammen så det er et brev jeg kan jo ikke læse
såå det er ikke heldt okay i nu
Avatar billede hmann Nybegynder
21. april 2004 - 15:12 #6
Ikke fordi jeg selv er nogen engelsk ekspert, og hvis du skriver til en pige var det måske mere charmerende at gøre det selv, selvom du ikke er perfekt til engelsk, men har lige forsøgt mig hurtigt, da htmlkongens er noget fordansket.. ikke for at svine htmlkongen :)

Hey sweety!

Thanks for your mail :)
Sorry i didn't get back to you yesterday, but i still didn't know anything about how to get down there. Today i've made some calls and got in touch with the hotel. They told me it would cost me £399 for seven days, just as you said.

There's a little problem though - if I want to fly from Denmark it'll cost me £500 which is rather expensive! I can go for £200 but then it will have to be from the 4th of May through th 11th and that means we only have 3 days together! You know I would like to stay there the whole week with you, so now I will check what it will cost me if I fly from Germany instead! At the hotel they told me that there is plenty of room, so i can just go there and pay when i get there.

I miss you so much and i really look forward to see you!
I can hardly wait - it's been so long.
It will be so nice :)

Today I have the day off, so I have plenty of time to search for flight tickets!
So that's what I'm going to do today...
How much are you going to pay? And what about the hotel? Do you have breakfast included? I would like to know - don't want to end up eating breakfast alone :)

Today the weather is great - and as soon as I have found the right ticket, I am going outside to enjoy it :)

Take care - I cant wait to hear from you!
I miss you and your good moods :)

Kisses
Yours, Kim
Avatar billede htmlkongen Novice
21. april 2004 - 15:25 #7
Hehe helt ok :)

Sweetie er altså det rigtige :)
Avatar billede htmlkongen Novice
21. april 2004 - 15:26 #8
Thanks for your nice mail. I didn't wrote back last night, but it was because i didn't knew how to come, but i have called and talked to them at the hotel, and they (her mener du vel de) said that it will be 399 Euro for 7 days, and was what you said.

I have a problem. If I should fly from Denmark it will cost 3800 DKK, which its ca 500 Euro and it is quite expensive, but between 4/5 and 11/5 it would only cost 200, and then we'll only have 3 days together. I would like to be there the whole week where you are there, so i will find out how if you fly to Germany. The hotel told med that they were a lot of room, so I could come there and pay when i get there.

miss you very much and I am looking forward to seeing you. I almost can't wait till we see each other again, now when it is so long time ago when i last saw you. It would be lovely.

I am having a day off, so i have much time to find a ticket. How much would you pay? How would you prefer the Hotel? With breakfast etc, or without? I prefer that you are present too, because I don't want to be there by myself.

Today it is very nice weather here in Denmark. The sun is shining and you are able to be in the garden, but i have to find out about the plane tickets before i will enter the garden.

Stay cool, and I am looking forward to hearing from you again, and I miss you and your mood :)

Kiss from your Kim :)

Sådan nu er den samlet :)
Avatar billede semot Nybegynder
21. april 2004 - 15:31 #9
jeg har sendt det fra hmann og jeg fik dit nu så jeg gir jer 50/50  håber det er okay
Avatar billede hmann Nybegynder
21. april 2004 - 15:34 #10
semot> helt ok!

htmlkongen> du har mange fordanskninger/fejl... når du skal oversætte noget (og det ikke er en skoleopgave som skal være 100% rigtig) så læs et afsnit/en sætning af gangen og oversæt det.. når du oversætter ord for ord, bliver det noget tosset noget :)
Avatar billede hmann Nybegynder
21. april 2004 - 15:37 #11
semot vær lige opmærksom på at jeg er kommet til at sætte pund-tegn (£) ind istedet for EURO-tegnet :)