Avatar billede harboe Nybegynder
10. februar 2001 - 20:56 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Mcafee

Windows fryser når jeg har installeret Mcafee anti-virus. Hvis jeg slår \"memoryboot under start up\" fra under installeringen virker det fint!!! Hvad kan der være skyld i det????? kan jeg undgå problemet på en eller anden måde ????

Hilsen Harboe
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
10. februar 2001 - 21:13 #1
prøv med en anden og mindre resource krævende anti-virus....... fx: www.AVP.ru

HANSEN2000
Avatar billede kbsorensen Nybegynder
10. februar 2001 - 21:18 #2
Eller prøv InoculateIT fra http://antivirus.cai.com/  den er gratis.....

Mcafee er ikke altid den optimale løsning.
Avatar billede hotpop Novice
10. februar 2001 - 21:38 #3
Inoculate kan JEG ikke anbefale da det fik min Me-maskine til at gå ned med et brag!

>>harboe<< kører du oz WindowsMe? I så fald er det nok et kompatibilitetsspørgsmål!
Avatar billede harboe Nybegynder
10. februar 2001 - 22:04 #4
Jeg har en hurtig maskine med nok ram osv. kan det have noget med hardware at gøre ??? og hvad kan jeg gøre ?? Jeg HAR McAfee antivirus kan jeg gøre noget ved det ????

Harboe
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. februar 2001 - 22:21 #5
jeg vil lige gøre jer opmærksom på at AVP ikke eksisterer længere, www.avx.com.

Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 13:09 #6
Ezzuk>> Jeg har sagt det før og siger det nu igen. AXV har intet at gøre med AVP. Læs den historie jeg skrev til dig i det spørgsmål hvor vi diskuterede dette sidst. Den historie holder altså. Det passer!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. februar 2001 - 13:12 #7
fcs> det er ellers sjovt, hvorfor reklamerer avp.com med avxpro?
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 13:25 #8
Nu kan jeg ikke lige huske hvad det var for et spørgsmål jeg skrev den lange forklaring til dig på, så jeg gentager lige mig selv.

AVP blev før i tiden solgt af et firma der hedder Central Command. Central Command ejer hjemmesiden www.avp.com. Nu sælger Central Command ikke længere AVP, men et produkt der hedder AVX. De sælger det dog gennem deres gamle hjemmeside (meget tvivlsom og fuskeragtig markedsføring). AVP laves af Kaspersky Labs (http://www.kaspersky.com) og AVX laves af et eller andet Rumænsk firma
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. februar 2001 - 13:33 #9
ja, jeg synes krafteddeme at det er noget værre bondefangeri. jeg havde for et år siden købt avp på avp.com, for 50 dollars. et år er gået nu, og jeg har været pisseglad for det, da det med det samme lægger mærke til viraerne. avp er nu lukket, finito. jeg sendte en mail, hvor jeg spurgte dem hvad der var aglt med mit avp, da den hele tiden skrev: cannot open c:\\bla\\bla....

da fik jeg at vide at jeg skulle til at bruge 30 dollars igen på at købe en ny antivirus. det er eddermame uretfærdig markedsføring.
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 13:36 #10
AVP er IKKE lukket. Gå ind på http://www.kaspersky.com/ og fortsæt din glade brug af AVP!!!!!!! Det kan være at du kun har købt en et-årig licens, men det er jo noget helt andet. AVP lever i bedste velgående og det er fedt.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. februar 2001 - 13:40 #11
gør det det? fedt nok. men kan du så forklare mig hvorfor den så dsiger ved mig, cannot open (et eller andet\\avp\\trojan osv.) ?
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 13:48 #12
Det er den adresse du forsøger at updatere fra. Start din AVP Updater. Klik på +tegnet ud for \"update via the internet\" Klik på +tegnet ud for \"Location\" Vælg en ny location fra listen (den location du vælger skal hedder et eller andet med kaspersky.com, som f.eks. http://updates3.kaspersky-labs.com/updates) Så skulle det virke
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. februar 2001 - 14:19 #13
fcs>>>vil du ikke lige have point for det? der er ingen andre som har kunnet forklare mig det spørgsmål før. og så var det bare noget så simpelt som forkert adresse :-)

hvad siger du til en 30 point som tak for hjælpen?
Avatar billede fcs Novice
14. februar 2001 - 14:20 #14
Det tager jeg da gerne imod, men det behøver du da ikke!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. februar 2001 - 14:24 #15
jo, jeg har bøvlet i så lang tid med det. jeg var lige ved at købe avxpro, men du sagde at det var noget lort. jeg opretter lige et spm!