Avatar billede kiss Nybegynder
21. april 2004 - 09:42 Der er 1 løsning

"Excel" som salgsrapportering.

I mit firma skal 5-10 personer rapportere deres tilbud m.v. til et centralt register. Dette kan jo gøres med et CRM system, men CRM er ALT for avanceret og tidskrævende og vi har slet ikke brug for alle de funktioner det kan tilbyde. Hvad vi ønsker er et MEGET simpelt program/dokument hvori de forskellige sælgere og salgssupporten kan indtaste oplysninger såsom kundenavn, adresse, salgs- og kostpris samt succesrating m.v. ALLE brugere skal kunne bruge/indtaste i rapporten samtidigt, så det skal vel være en eller anden form for database. Vi har office2002 uden Access, og har ingen exchange server. Kan nogen hjæpe mig med hvordan vi får lavet et brugbart system? Findes der evt. en skabelon?
Avatar billede kiss Nybegynder
22. juli 2004 - 10:56 #1
Afsluttet
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester