Avatar billede jpst Nybegynder
20. april 2004 - 22:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilke ram har jeg?

Jeg har 512 DDR ram, og vil gerne købe 512 mere. Jeg ved at det helst skal være de samme, og så ville jeg lige spørge om der var et program der kunne se hvilke ram jeg havde..

takker..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. april 2004 - 22:47 #1
Afløseren for aida 32 hedder everesthome100 og kan hentes i en freeware-version her -
http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1

Det kan fortælle dig alt om installeret hardware ;o)
Avatar billede donnac Nybegynder
20. april 2004 - 22:49 #2
Nej, tror ikke der findes et program til at se dette. Men hvor gammel er din pc ca. ??
Hvis den er over 3 år gammel er det sansyndeligvis SD ram du har i. Og hvis den er nyere er det DDR ram.

Håber du kan bruge mit svar.
Avatar billede jpst Nybegynder
20. april 2004 - 22:52 #3
donnac, ved det er ddr, men HVILKE ddr ram :)
Avatar billede donnac Nybegynder
20. april 2004 - 22:54 #4
Der findes kun en slags DDR. Men mener du forskellige størrelser ?? For det er forskellige størrelser.
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. april 2004 - 22:57 #5
Det kan väre ligemeget hvilket märke det er (kingston osv)
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. april 2004 - 22:58 #6
Med det mener jeg selvfölgelig ikke kvaliteten ;o)
Avatar billede donnac Nybegynder
20. april 2004 - 23:01 #7
Mærket er ligegyldigt, jeg har en Kingston og det andet kan jeg ikke huske hvad hedder, men det er ikke samme mærke.
Avatar billede jpst Nybegynder
20. april 2004 - 23:02 #8
jeg har lige fundet ud af at jeg har PC3200 ddr ram, og dem jeg så skal købe skal helst også være PC3200
Avatar billede donnac Nybegynder
20. april 2004 - 23:05 #9
Nemlig ja...
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. april 2004 - 23:11 #10
Et med mindre (lavere) PC ville også väre kompatibelt med det andet, MEN det ville träkke prestandaen ned til den hastighed som det mindste har...og det er ikke noget at rekommendere.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. april 2004 - 23:20 #11
Takker for point ;o)
"donnac" - du burde prøve programmet inden du udtaler dig om hvad det kan og ikke kan ;o)