Avatar billede bommerskald Nybegynder
20. april 2004 - 22:30 Der er 5 kommentarer

nyt webcam problem?

Hej
Jeg bruger windows xp pro, som for nylig har givet lidt kvaler...Ved installeringen af nyt webcam, fremkommer denne fejlsbesked: Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardware. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler (kode 39). Virker lidt mystisk, da den er ny og driveren er på cd´en. Er der nogen, der kan hjælpe?

Mvh.

Martin
Avatar billede donnac Nybegynder
20. april 2004 - 23:13 #1
Hvilket kamera har du købt?
Avatar billede tumben Novice
20. april 2004 - 23:59 #2
installer software UDEN at cameraet er til....men hvilket camera taler vi om ???
Avatar billede bommerskald Nybegynder
26. april 2004 - 18:30 #3
trust 150 spacecom portable
Avatar billede tumben Novice
26. april 2004 - 19:02 #4
er der ikke en nyere driver eller noget hjælp at hente her :
http://www.trust.com/products/product.htm?artnr=13405
Avatar billede bommerskald Nybegynder
27. april 2004 - 21:43 #5
Jeg har tjekket trust hjemmeside, uden held. Når jeg har installeret web-camet. Kommer beskeden fra windows, at hardwaren ikke kan starte, og Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardware. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler (kode 39).