Avatar billede rocksound Nybegynder
20. april 2004 - 22:00 Der er 1 løsning

Driver til SM-buscontroller

Jeg ved jeg har oprettet en tråd om samme emne før, men der havde jeg et andet problem med Bios, som så blev løst.
Det var denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/482027

Men mit problem med at finde en driver til denne SM-buscontroller er ikke løst endnu. Jeg har ledt, og ledt, og ledt.
Har prøvet at lade Windows XP søge efter den, har prøvet med installationscd'en, men den kan ikke finde den nogle steder.
Selv ikke på driver cd'en til bundkortet. Men den er i øvrigt ikke XP-kompatipel. Så den er ikke meget værd.

Er her ikke en der har en sådan driver liggende, eller måske kan finde en??

Mit system er:
ECS K7S5A, SIS735 Chipset
Amd Athlon XP 2400+
Windows XP

Håber der er en der kan hjælpe,

mvh.
Søren
Avatar billede rocksound Nybegynder
16. maj 2004 - 11:15 #1
for the record, har selv løst problemet.

Da jeg fik en større cpu i, blev Bios opdateret, og nu er der en ekstra indstilling, "PCI Bus Mannagment", og den var aktiveret som standard.
Den har jeg deaktiveret, og nu finder den ikke denne SM-buscontroller mere.

Så jeg lukker tråden her.

mvh.
Søren