Avatar billede dolly Nybegynder
20. april 2004 - 13:02 Der er 3 kommentarer

Horizontal menubar

Hej Eksperter,
Er der en, der vil hjælpe mig med koderne til en navigationsbar, der går horizontal. Jeg mener på den måde, når du hover henover de hovedmenuer, jeg har, så skal der udfor hver enkle menu komme det ønskede antal undermenuer horizontal med en bjælke som baggrund.

Og jeg kan IKKE bruge den lidt nemme løsning fra coolmenu eller hvad de nu alle hedder, for jeg kan ikke få det til at virke, derfor vil jeg gerne give lidt flere point end ellers for dette, hvis der er en venlig ekspert, der vil give mig hele koden herpå, som vel og mærket virker max. Det haster lidt!

//D
Avatar billede roenving Novice
20. april 2004 - 13:07 #1
Prøv f.eks. den, som Eksperten bruger:

http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/
Avatar billede roenving Novice
20. april 2004 - 13:08 #2
-- og undskyld, jeg ikke fik læst igennem ...

Det var først da jeg så dit brugernavn, jeg så at du ikke ville have coolmenus ,-(
Avatar billede dolly Nybegynder
20. april 2004 - 13:27 #3
I princippet vil jeg gerne have coolmenus, det er bare ikke lykkes mig at få til at virke og jeg gider ikke bøvle mere med det. Jeg kan heller ikke finde en sådan menubar, som jeg lige nøjagtig beskriver her.

Derfor vil jeg gerne sætte lidt ekstra point på spil...

//D