Avatar billede cagge Nybegynder
20. april 2004 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SanDisk Cruzer mini 256MB - installation

Hej dér

Jeg har købt en sådan - memorystick - og fra Sandisk.com har jeg downloaded driver til min W98SE, men når jeg installerer kommer der en fejlmelding, der siger : Internal Failure - Error Number: 0x80040707 Description:        (klik på ) OK
Når jeg klikker på OK kommer denne fejlmeddelelse igen - og igen klikker jeg på OK, og så kommer følgende: Component transfer error  Unknown Error.    (klik på ) OK
Jeg har prøvet installationen på 2 forskellige W98SE-maskiner med samme resultat - HJÆLP !!!
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
20. april 2004 - 15:45 #1
Din Cruzer er defekt eller din USB-port er defekt.
Ville jeg mene....
Nok nærmere det første...
Avatar billede cagge Nybegynder
27. april 2004 - 15:11 #2
Har netop købt den - defekt ??!!
Avatar billede cagge Nybegynder
19. maj 2004 - 11:18 #3
Den virker i WinXP !???
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
19. maj 2004 - 11:21 #4
Og hvad har det med tynde klienter at gøre ?????

Ikke for at virke nedladne eller noget, men en tynd klient har intet med windows 98 at gøre.

En venlig henstilling fra

MC