Avatar billede neonxxmet Nybegynder
20. april 2004 - 12:15 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Søger billigt bredbånd

Hej!
Er der nogen der kan give mig et forslag til det billigste internet man overhoved kan få her i Danmark?
Avatar billede kalb Nybegynder
20. april 2004 - 12:22 #1
Her er et link til pricerunner
http://dk.pricerunner.com/phones/adsl/browse
Avatar billede the_legend Nybegynder
20. april 2004 - 12:22 #2
www.stofa.dk men det er ikke særlig stabilt.. Så er der også webspeed fra TDC www.tdc.dk.

Ellers kan du altid prøver www.cybercity.dk og www.sonofon.dk (ikke det bedste) så er der www.telia.dk og tecaly kan ikke huske hvordan det staves :D.
Avatar billede chalde Seniormester
20. april 2004 - 12:25 #3
Avatar billede kalb Nybegynder
20. april 2004 - 12:34 #4
Takker for points
Avatar billede abcdefghijklmn Nybegynder
13. september 2004 - 14:13 #5
Prøv: www.jay.net (de skulle have kanon-fordele), men det bliver helt klart billigst hvis man tilkobler en hel forening f.ek.s.
men tjeck deres hjemmeside www.jay.net og ring og spørg efter Morten Edlers, han er en god ven og kan garanteret gøre dig klogere på det....uden du forpligter dig til noget som helst.