Avatar billede kalb Nybegynder
20. april 2004 - 11:40 Der er 8 kommentarer

Oprette ny kategorioversigt

Hej
Det ville måske være en god ide at oprette en ny selvstændig kategori der hedder virus/hjælp eller ligende fordi der efterhånden  kommer mange "hjælp virus" og "Logfile  HijackThis".
Er det en god ide eller er der andre ideer eller synspunkter.
Avatar billede snowball Novice
20. april 2004 - 12:02 #1
Hvis man endelig skal lave ændringer i Virus kategorien, så kunne man måske lave en Spyware underkategori i stedet for.
Avatar billede roenving Novice
20. april 2004 - 12:04 #2
Tjah, men der er jo en http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus/ - kategori ...
Avatar billede snowball Novice
20. april 2004 - 12:17 #3
Det jeg mener er at lave en http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus/Spyware/ kategori  - altså lade Virus kategorien være som den er nu, men så bare lave en Spyware underkategori til Virus kategorien ;)
Avatar billede kalb Nybegynder
20. april 2004 - 12:18 #4
Det er jo helt rigtigt - sorry -  jeg havde overset denne underkatagori og så kan man jo bare slette fluebenet i sine kategori-abonnementer.
Avatar billede kbu Nybegynder
20. april 2004 - 12:18 #5
Da mange spørgsmål både omhandler virus og spyware, tror jeg ikke at det er smart med to forskellige kategorier.
Da kategorien ".../Sikkerhed/Virus" jo er til at få hjælp med virusspørgsmål, hvad skulle formålet så være med en ny "virus/hjælp" kategori ?
Avatar billede kbu Nybegynder
20. april 2004 - 12:21 #6
jeg er vist lidt bagud ;-)
Avatar billede arlet Juniormester
20. april 2004 - 18:14 #7
Jeg tror ikke, at det vil dele spørgsmålene op. Det ville stadig blive en blandet landhandel.
Mange ved ikke at der overhovedet er forskel på virus og spyware.

Hvis man kigger ind på spywarefri´s forum, så er der delt op derinde og der bliver hijackthis logs postet alle mulig steder...
Avatar billede kalb Nybegynder
20. april 2004 - 20:57 #8
Så måske er det et udemærket system alligevel - og så satse på at folk prøver at ramme de rigtige katagorier og at folk klikker/afmelder de katagorier de ikke vil have mail fra