Avatar billede semot Nybegynder
19. april 2004 - 21:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jeg skal ha det her skrevet på eng.

Hej jaa nu er det ved at blive lidt for meget hjælp jeg skal ha´men det er vel okay det er der for jeg har sparet alle de point op :)

jeg skal ha det her skrevet over på eng
hvem kan hjælpe mig ?
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hej skat

du må ikke tro jeg ikke vil komme der ned og at jeg ikke vil se dig der er ikke noget jeg heller vil... jeg savner dig bare så meget og de 400 € er da ikke for meget er det for en hel uge ? eller kun 5 dage ?
men det bliver ikke noget problem jeg skal bare lige være sikker på hvornår jeg er der nede jaa jeg tror det bliver den 4/5 men nu må vi se i morgen.
jeg vil jo helst der ned den 8/5-14/5 så jeg kan være sammen med dig så meget som muligt.

det er da den sød lille hund er det din ?
jeg er også meget glad for alle de mail du skriver til mig jaa jeg er bare lidt ked af jeg ikke kan nå at svar på dem alle sammen men jeg glemmer dig ikke husk det smukke...

jeg vil hoppe i seng nu og så skriver jeg igen i morgen om hvordan jeg kommer der ned og jeg vil også meget gerne vide om du får det visum du skal ha for at tage til Tenerife jaa det ville ikke være så sjovet vis jeg købte en bilidt og så du og din mor ikke kommer :)

nå men jeg savner dig og tinker på dig hele tiden

    Kæmpe knus og 1000 kys Din kim
Avatar billede no_doubt Nybegynder
19. april 2004 - 21:58 #1
Avatar billede willsonn Nybegynder
19. april 2004 - 22:13 #2
Hi sweety...

You must not think that I won't come down there to see you. There's nothing I´d rather do... I just miss you so much and the 400€ isn't that much - is it for a whole week or just 5 days?
But it won't be a problem, I just have to be sure when I will be down there. I think it will be the 4/5, but we'll see tomorrow.
I would prefer to go down there 8/5 - 14/5, so I can spend as much time with you as possible.

That is a sweet little dog, is it yours?
I'm also very happy for the mails you write to me. I'm just sorry that I don't have the time to answer them all, but I won't forget you. Remember that, my beauty...

I will go bed now, but I'll write you again tomorrow about how I will get down there - and I would very much like to know if you'll get that visa you have to have to go to Tenerife. It would not be so funny if I got a ticket and then you and your mother weren't there :o)

Well, I miss you and think of you all the time.

Big Hugs and 1000 kisses Your Kim
Avatar billede semot Nybegynder
19. april 2004 - 22:21 #3
og hvorfor så ikke det No Doubt ? jeg kan vel godt bruge de point til det eller er det i mod dine regler ?
jeg har bare et problem jeg er ordblind og så hjælper en eng. lærer jo ikke og jeg kan tale spansk eng tysk og så lige dansk men bare ikke skrive det såå jeg håber ikke det gør dig noget nu hvor du hved hvorfor jeg skal ha hjælp.

Tak. willsonn
Avatar billede willsonn Nybegynder
19. april 2004 - 22:28 #4
Velbekomme og selv tak... Endelig fik jeg chancen for at hjælpe dig!
Det er helt i orden med dine oversættelser, du har jo ofte fortalt hvordan og hvorledes tingene hænger sammen. Det har jeg fuld forståelse for :o)
Avatar billede semot Nybegynder
19. april 2004 - 22:30 #5
det er godt at høger :)
vis jeg selv hade muligheden så ville jeg nok gør det jaa det er lidt noller at dele alt det man skriver til ens enste ene ik´ men det er beder end at ikke skrive noget
og tak igen