Avatar billede wize Nybegynder
19. april 2004 - 11:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ting forsvinder på min harddisk

Jeg har en 250gb harddisk..

Smider jeg noget over på den fra en af mine andre diske eller har downloadet noget fra nettet på den kan det risikere at være væk efter et par dage..

hvad sker der??

jeg har lige mistet 2 mapper.. og kan ikke finde dem nogen steder?

nogen der kender noget til problemet

det hele skete efter jeg havde formateret c: og lagt windows xp ind igen.

før sad min 250gb på et pci controllercard.. men nu har jeg rykket den ind på min ide på bundkortet, kan det ha noget at sige ?
Avatar billede halifax Nybegynder
19. april 2004 - 12:36 #1
Har du SP1 til XP - kræves for diske større end 137GB? Endvidere kræves at BIOS (reelt IDE-controleren) understøtter 48-bit LBA. Måske gør din controler ikke det, mens PCI controleren gør.
Avatar billede halifax Nybegynder
19. april 2004 - 12:44 #2
Avatar billede wize Nybegynder
19. april 2004 - 23:40 #3
du skal ha mange tak.