Avatar billede slimshady Nybegynder
19. april 2004 - 10:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Modtagelse over MSN

Hej Allesammen...

En af mine venner sendte en film til mig over MSN - Den fyldte alt i alt 700 MB, men da der manglede 20 MB ca. Mislykkedes overførelsen.

Jeg har søgt efter film navnet på computeren, men har ikke kunne finde det nogle steder, og det er ikke muligt at resume via MSN. Er der nogle der ved, om filen ligger på computeren i en eller anden win mappe, eller som midlertidigere filer?

Tak
Avatar billede jps6kb Novice
19. april 2004 - 10:37 #1
Jeg mener ikke at ufuldendte filer bliver gemt af MSN men ellers prøv at søg på fil type (ex. avi) og så skriv størrelse min. 650MB... se om den dukker på.
Filnavnet bliver vist først tildelt når filen er nede...

Der er ikke en resume-funktion i MSN.
Avatar billede backside Nybegynder
19. april 2004 - 10:39 #2
Der er kun en ting at gøre, hent den igen. Den er ikke gemt når den ikke er fuldendt.
Avatar billede backside Nybegynder
19. april 2004 - 10:45 #3
Har selv prøvet det, dog kun med 100mb. Men hastigheden begrænses jo af afsenderens upload hastighed, så det kan jo godt tage sin tid at hente 700mb hvis afsenderen har 128 upload. Sur røv kan man kun sige.  ;)
Avatar billede slimshady Nybegynder
20. april 2004 - 22:39 #4
den fandtes ikke :(
Avatar billede mireigi Novice
20. april 2004 - 22:50 #5
Prøv det her hvis du bruger WinXP:
Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis:
- Fjern flueben i "Skjul beskyttede operativsystemfiler"
- Vælg "Vis skjulte filer og mapper"

Derefter går du ind i følgende mappe:
"C:\Documents and Settings\Hvad_Din_Bruger_Nu_End_Hedder\"

I mappen søger du efter det som filen hedder... Personligt tror jeg at du kan finde den i én af følgende undermapper, men søg alligevel i alle undermapper:
- "Application Data\Microsoft\MSN Messenger/"
- "Lokale indstillinger\Application Data/Microsoft/"
- "Lokale indstillinger\Temp/"

Men dette er som sagt _kun_ hvis du har WinXP...

/MiReiGi
Avatar billede mireigi Novice
20. april 2004 - 22:51 #6
Ups ja... Og husk lige at sætte "Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis" tilbage til de originale værdier...

/MiReiGi
Avatar billede backside Nybegynder
20. april 2004 - 23:14 #7
Virkelig flot at du selv snupper point, du fik jo svar på dit spørgsmål.
Avatar billede jps6kb Novice
21. april 2004 - 01:05 #8
Træt af folk der ikke overholder almen etik...