Avatar billede dj_elefant Nybegynder
18. april 2004 - 23:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sluk Ventilation

Hvor slukker man ventilationn i computeren, så jeg kan ha den tændt om natten?
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2004 - 23:14 #1
ventilation ????

Blæser på CPU, grafikkort, chipset, power supply må du aldrig slukke - du brænder din PC af.

Har du ekstra kabinet blæsere isat, kan de måske slukkes. De er helt sikkert sat sammen med nogle molex stik til din PowerSupply - de kan bare hives fra hinanden.

Alt er på eget ansvar her...
Avatar billede dj_elefant Nybegynder
18. april 2004 - 23:16 #2
nå okay... damn, hvordan for jeg den så til at stoppe med at larme?
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2004 - 23:18 #3
Måske er dine blæsere fyldt med skidt og møj. En rensning kan tit hjælpe på støjen.

Eller kan det også hjælpe at investere i lownoise blæsere.

Prøv også at kigge på www.studiedata.dk - de har rigtig mange gode ting til støjdæmpning.
Avatar billede dj_elefant Nybegynder
18. april 2004 - 23:20 #4
jeg acceptere, selvom jeg ikke kan bruge det lige nu, men det er et meget godt råd
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2004 - 23:21 #5
synes du ikke 200 var lige i overkanten ? :o)