Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:30 Der er 23 kommentarer

INGEN DRIVERE til win98se

Har lige formateret mi Compaq Armada 1750 og instaleret win 98se  windows finder også alt ud over mit Xplorer 2750 net kort har ikke cd/driver til det
SKAL lige siges DISKETTE DREVET virker IKKE og har INGEN brandbarer cder.

Det jeg efterlyser er en made at faa dette kort til at virke eventuelt med andre driver win98 se kender saa jeg kan faa adgang til nettet og hente de driver den orginalt skal bruge,

Og kortet var et:
Topcom Fast Ethernet card 10/100Mbps auto-sensing
Cardbus 32 bit standard
explorer 2750 Pc card
Avatar billede kenp Novice
18. april 2004 - 21:38 #1
Mener du ikke model 2705? for så skulle den være på den driver CD/diskette som fuldte med da du købte kortet! og det er jo ikke lige så nemt at få en driver til at virke som ikke er skrevet til kortet!
http://tools.topcom.net/files/xplorer2705.zip
Avatar billede kenp Novice
18. april 2004 - 21:41 #2
men en mulighed hvis du har et indbygget modem det er jo at kalde op på den måde også hente den ned via den! (filen fylder kun 545 kb)
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:42 #3
der står 2750 på kortet jeg kan sagtens finde driveren men hvorn skal jeg få det på den bærbarer i aften uden disketter og/eller cder !?

( Har pillet kortet ud og der står 2750 )
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:42 #4
desværer intet modem =(
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:44 #5
Tænkte på om jeg kunne instalerer hvad ved jeg e 3com kort og fp den til at virke igennem dens driver eller noget i den stil
Avatar billede kenp Novice
18. april 2004 - 21:45 #6
tror jeg ikke du skal satse på at komme til at virke! men fik du ikke driveren på en CD da du købte kortet (eller er du så uheldig at den er på en diskette også)
Avatar billede sukos Juniormester
18. april 2004 - 21:47 #7
Driveren skal du selvf. ha' hentet ned!!!

Eneste mulighed uden netkort/cd som jeg lige kan komme på, er et parallel kabel, til at lave "direkte tilslutning" mellem to comps, og på den måde overføre filer.

Mener jeg har et kabel liggende, hvis du ellers bor i Kbh. og det er MEGET VIGTIGT at det virker i aften! :O)
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:47 #8
har desværer mistet cden under et lan
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:48 #9
WOW atkker sukos er i næstved Pt og nul bil =(
Avatar billede sukos Juniormester
18. april 2004 - 21:48 #10
hmm, bor du i KBH?
Den er jo til at brænde ned, driveren, så du kan få dig en ny CD! :O)
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:49 #11
har en cisco 677 router hvor der følger et kabel med hvor der er com i den ene ende og rj45 i den anden nogen måde man kan bruge den ?
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:49 #12
neverminde det kun 3 leder =(
Avatar billede sukos Juniormester
18. april 2004 - 21:50 #13
er desværre ikke nogen i næstved.
Men hvad med en computercafe?
De må sgu da osse ha' en brænder, hvis ellers der er en computer cafe i næstved! :O)
Avatar billede sukos Juniormester
18. april 2004 - 21:50 #14
er = kender
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:50 #15
Skal også købe en brandbar i morgen, men skulle helt have den til at virke i aften =(
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:51 #16
jo tror jeg nu nok der er men efter 20:00 er der totalt dødt hernede ud over 2 døgn tanke =( totalt billigt
Avatar billede sukos Juniormester
18. april 2004 - 21:53 #17
Uhh, KBH "rykker" :O)))))))))
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:54 #18
Billiger skod by herned
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 21:55 #19
oh jo desuden Min profil er normalt INCOM ( har lånt en kammerats pga point )
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 22:16 #20
Nå men i skal have tak for hjælpen hvis i så lige skriver et svar så i kan få lidt point for jeres besvær =) Deler dem ud i morgen ved en 16:00 tiden..
Avatar billede sukos Juniormester
18. april 2004 - 22:21 #21
jahh, hvis du flytter til KBH, kunne jeg nok "lokkes" til at lægge et svar, men ellers ikke! :O)
Avatar billede Discer Nybegynder
18. april 2004 - 22:59 #22
hehe oki =)
Avatar billede kenp Novice
19. april 2004 - 08:20 #23
;) behold dem går ikke du bruger dine venners point *G*